4.3.09

nak c0ntr0l jugak!!

tiap2 kali balik kampung time cuti mesti ada kendurik kawen..bila tanya mak..umah sape?anak yg mana?sebab yang saya tau anak2 0rg2 kt kampung  ramai yang muda2 ..memang bet0l la dia0rang yg kawen..mana ada 0rg lain dah..macam tekejut p0n ada jugak..mana x nya..kal0 ingat2 balik,memang xmas0k dek akal..budak belasan ta0n lagi yg kawen tu..da memang j0d0h k0t..saya p0n amek kesempatan nak tgk gak cmana wajah pengantin muda..hu3..

kebanyakan yang kawen tu juni0r  waktu sek0lah rendah..ingat2 balik waktu time sk0lah dulu..p sk0lah dengan bas..selalu bereb0t2 tempat dud0k dan saya sanggup bediri sbb mls nk bereb0t..tgk di0rang main kejar2 laki dengan p0mpuan..yg p0mpuan tarik baju laki..yg laki tarik tud0ng p0mpuan dan saya x termas0k dlm g0l0ngan ni..sebab saya rasa macam matured skit dari di0rang..sbb tu saya xtunjuk sikap kebudak2kan..

tapi yg saya pelik..camana di0rang b0leh kawen awal dari saya..bila masa lak di0rang jadik lagi matured dari saya ni??adei...

p/s:kakchik kawen dulu um0 23..means dat lagi 2 ta0n saya pulak..teett~~

34 comments:

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

huhu,...

trend ahh kawen awal..

huhuhu..

aku pun pakwe takde lagi..

alahai..

julietANNA said...

tu tnda2 nk suruh kawen awl laa tu.
hahaha ;DD

mugiwara said...

kalu kawen, maksudnye org tu dh matured ek?
erm...sian org yg dh umurnye 40, 50thn tp xkawen2...dorg xckp mature keh? hihihi~

kalau kau lg 2thn plak, aku sepatutnye sudh pd 2thn lps nih!
aku dh mula bimbang~
waa...

qishie said...

haha..

kawen suda!

Sheikh said...

InsyaAllah sikit waktu lagi sampai la giliran awak pulak... tunggu jea !

Berdoa jea yang baik baik...

princess jerai said...

mok cik ina.. mung gate nok kawen ko??

danish said...

Wahh..
dah tak sabar nak kahwen ekk..
hehe..

Monkey D Luffy said...

ada calon? huhuhu

AiE bAhRi said...

Kawin muda2 bagus.

sbb kalau tanya org yg dh kawen, msti dorang akan cakap..

"kalau aku tau kawin ni best, dh lama aku kawin.."hehehe

fahmi latiff said...

dah jodoh... hehehehe

Mak Su said...

hhhmm, hal itu perlu siasatan rapi.

CIVIC Power said...

Kawin muda boleh elak
pekara yang x baik ketika
muda mudi ni

KhaLifah feDi said...

emm jgn tunggu lame2 ea cik sha..
law dh ske ape lagi p masuk meminang........lalalala.....

*ske tgk org akad nikah...

Aku... Dia... Kamu.. said...

Sabar...ur turn will come another day! heheheee..

chimera said...

kat tempat saya pun baru ni ada jugak budak belasan tahun dah kawin... baru je abis spm... bila tgk diorg dok bersanding, rasa mcm tgk drama pentas lakonan budak-budak sekolah pulak... boleh ke diorg ni nak uruskan keluarga sendiri...
hmmm tapi dah jodoh kan??? saya yg dah tua ni tak kawin2 pun jugak lagi... byk soal pulak...

F A R Y N said...

ceh..ko pun nak kawen awal jugak eh?
ahhahahaa

Ietams said...

JODOH

eliza said...

2 tahun lg...suruh bf siap2 kumpul duit la...sempat lg tu..hehe

Saifol Lizam said...

perkawinan ni benda yg baik..
buat apa nak dipersoalkan lagi..
bknnye buat benda xelok..

jgn terlalu memilih sgt..
takut nanti memakan diri..(makan hati)..

PJ selamba said...

erk..!!
gambar lucah!!
tidak!! (sambil ambik teleskop)

anakcikmad said...

setuju jgk~
ok je khwn awal~
bley elakkan bnda2 xbek~
bley nmpk still muda remaja masa anak2 dh besar~
huhu~
sy ny kakak baya saya dh dua anak~
sy?boifren pun xde ni~
ap kes?haha

A Peacemaker said...

salam..
kalu dah ade orng n dah prepred leh la kawen...he...he..
jangan lupa jmput saya sekali tau

Y E R N ain said...

nak kad jemputannnnn!!!!

Framestone said...

kekdg pergaulan lebih membuat seseorang tue nmpak lagi matured.. dari situ mereka dpt pasangan (belum ade kes jumpe pasangan jatuh dari langit or jatuh ke riba)

lagi satu nk khwin kne byk yg perlu difikirkan..pertama sekali wang (kalau masih berlajar lg mne la nk dpt wang tue ek)

pakDin said...

Mcm2 daa....
"sebutir beras ibarat setitik peluh petani..."

dBa said...

weh,jom kita berdua kawin??
erk?!
apekah?!!

hahaa..

well..
aku no komen
coz x stabil lagi..
dalm apa keadaan skalipun
=p

bob said...

sha, aku pn kn kawen gk.. jom main kawen2..

apisz said...

eh, dia tgk ape tu dlm gambar tu? ada yang spesel ke? muahahhahahha

danish said...

update.. :p

penjenayah.merah.jambu. said...

ramai gila budak skang dah start kawen umo belas2..
aku ase patut je sbb skang ni dugaan untuk berzina tuh hebat sgt!even aku pun tingin lorh mao kawen cepat2!
hehe :P

En. PeRD said...

utk mengelakkan daripada zina dan segala dosa yang tidak diingini.. baek kawen awal.. Main point dier.. orang kawen awal ni adalah jenis gatal... hahahaha... ;p

a.b geldofg said...

bst gmbar tu hehehehe

lea said...

zaman sekrang ramai dh kawen awal kan??

Si®_®oLL™ said...

uish...bpe SX tu pic?3sx ke