30.4.09

lelaki ini

aku sgt rindukan lelaki ini
aku sgt rindukan zaman kanak2 dahulu kala
dimana ku dibelai 0leh lelaki ini
dimana ku dimanja 0leh lelaki ini
aku sgt xpuas hati jika lelaki ini memberi layanan baik pada akak2 & abang2 aku
aku sgt sensitif jika lelaki ini meninggikan suara beliau pada aku
aku sgt sebak bila melihat keringat2 lelaki ini mengalir tatkala mencari rezeki demi sesuap nasi
aku sgt pilu mendengar keluhan panjang lelaki ini kepenatan
aku sgt hiba pabila lelaki ini mengadu sengal2 badan lenguh2 sendi
aku sgt sayu melihat lelaki ini termenung panjang..memikirkan perihal anak2 mungkin
aku sgt..sgt..sgt...xsanggup andai kata lelaki ini tidak sempat mewalikan aku
akan ku balas jasamu wahai lelaki ini..insyaAllah
walaupun bibir ini tidak pernah melafazkan
"i l0ve u s0 much"
tapi aku tahu lelaki ini tahu yang aku sayangkan beliau
abah....selamat hari lahir.. sem0ga dirahmati ALLAHcium

*huh..cekgu BM xpenah ajar tuleh camni*

p/s:aci x kal0 nak ckp "i luv u" kat lelaki ini? sila jgn jeles..saya tau awk minat dia..

39 comments:

DIK AN said...

Tomok???? Kamon la...kambing pun lagi hensem...

HEMY said...

happy bday daddy...ehehehehe

semoga ko jadi anak solehah yg mengenang jasa

khaLifah feDi said...

emm..sygi meke sblm tiba masa meke tiada ok!!

almk sentap aq wey bce n3 nie arr sha!!!

mira said...

kuang asam taik lembu mek! sjak bil0 ak minat tom0k?!!! ptuiihh mcpaa keling haria! KWN2, SILE TGK GMBR MINAH NI BTUL2. MULUT DIE MMG XSNYUM LGSUNG. 0RG TGKP GMBR NI HANTU POCONG AGAKNYE.

Mak Su said...

tidak terbalas jasanya, doakan kebaikan untuknya :)

nonod said...

tersentuh cek....sy pon sayang papa sy jgk! hukhuk...papa..mis u..

hahaha...tu zaman dulu buley la..alamat dio ad ag dop paa? jum kite anta surat rindu ko dio...

Shahrul Azry said...

hepi besday bapak! :P

shafarinaramli@r0mle said...

DIK AN
kt kambing da ckp.....nk ckp kt t0m0k la plk..xleh ke?


HEMY
insyaALLAH....sem0ga kam00 jg menjadik anak yg s0leh


KF
phl nk sentap2 lak....rileks k..jgn wt sy tersentap jgk..hu3


mira
dasar kedengki kam00 ini..k..sy xckp i luv kt lelaki itu..sila jgn mengam0k di sini sbel0m disekeh..jiw0 kam00 ini
cempegha tw..cempegha..sila jgn berharia di bl0g sy..


maksu
erm...d0akan utk kesejahteraan bersama jgk =)


n0n0d
tersent0h kt mn tu meknad..sy p0n...miss abah t00....ki0h je wat cmtu..pantang nmpk alamat t0m0k kt mangga..sah nk tulis surat..abg angkat la katakan


shahrul
yup..bapak....

AZANI said...

ya, abah, selamat hari ulangtahun.

Ahmad Azrin Aziz said...

peh, stylo rambut..

pijah@hakuna said...

sob2.. selamat hari lahir jugak..

anakcikmad said...

selamat hari lahir abah shafarina...

^_^

manja nya die...huhu

Dhada said...

Yg budak tu kamu ka ? Hih

fajridil adha said...

sy ingatkan lelaki tu sy,rupanya bukan.hehe ^_* [my blog]

Y E R N ain said...

happy bday abah!

;p

pssst~~ cantik org d layout tu. da ada bf?
bekenalan bole?
hehe!

Leenoh said...

Salam.
Hari lahir abah hadiahnya perlu diberikan kepada nenek kerana pada hari itu beliaulah berhempas pulas melahirkannya,
Apa pendapat anda.

chimera said...

ok.. selamat hari lahir jugak utk 'lelaki ini'... moga 'lelakai ini' sentiasa sihat sjahtera... murah rejekinya... tercapai impiannya... berkat hidupnya... punya anak-anak soleh/solehah yg akan mendoakannya... bahagia hidupnya... terus kuat semangatnya... ceria wajahnya... manis senyumnya... dan lain-laian lagi perkara yg baik-baik sahaja....


kioh tu sape??

Monkey D Luffy said...

aku pun sama mcm tomok ;p

Monkey D Luffy said...

eh mana dah pic kat tepi?

huhuhu

pal7 said...

salam hari lahir untuk ayah..hehe

aloy_paradoks said...

lagu anuar zain

sharkiey said...

ni nak bagi tips ni
lain kali mase tulis entry ni

sambil dengar lagu anuar zain c gay boi tuhh

perghh mesti tangkap jantung ler shadu nyer

hahahahah entry ni tetiba buat aku teringgat kat abah aku..trimas trimas sebab amat paayh untuk aku merindui beliau

joegrimjow said...

bahagia jew klu tau

k.e.r.i. said...

selamat hari lahir untuk daddy sharamli.

oranglidi said...

woi2! macam lagu nasyid je? lafaz tersimpan

FARIE said...

hoh!! touching..
dh sebulan xjmpa daddy..

lea said...

kim salam kat lelaki itu yer...dan lelaki ini...hik3

a.b geldofg said...

misai dia yg mahal tu

Atan said...

kirim salam sama abah(mentua)

SuFy said...

hepi bufday tuk ayah awk..moge pnjg umo murah rezeki...heheh

nenananie™ said...

hee..sgt dhsat ayt2nye..kah3!!
gd job..tunjok ajar ku sifu!!hahah

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

moga semua kita dirahnati...amin

Zulira2528 said...

hepi besday to ayah sya......


semoga panjang umur dah dimurahkan rezeki....

pauhputik said...

selamat hari lahir kat ayah sha


semoga panjang umur n dimurahkan rezeki.....

p/s: yang nama zulira tu x yah approve la coz tersalah komen guna akaun tuh... :p

Y E R N ain said...

alaaa.. reply la!!!

A a D i I ? said...

Hepi besday abah. Hehe.. =)

kueh bakar said...

tahniah lelaki itu..
selamat hari jadi buat lelaki itu

neem said...

saya pun rindu "dia" gak... T_T rindu nak peluk, rindu nak cium

Danish Andzar said...

Sesungguhnya lelaki itu mmg sangat2 special...moga dipanjangkan umur, diberkati kehidupannya, dimurahkan rezkinya..amin..