21.5.09

dah lama saya tunggu

waktu f0rm 1 dulu saya x suka s0rang classmate ni..laki..
saya c0nteng muka dia dalam gamba class.lekat kat meja study kat rumah
bila balik rumah time cuti sk0lah saya teng0k muka saya p0n kena c0nteng
xlain dan xbukan anak sedara saya la ni wat keja xsen0n0h
pahal muka maksu dia p0n jadik mangsa jugak
kal0 c0nteng pakai pensel xpe la jugak
ni t0reh-t0reh sampai xnampak rupa langsung
ni sebab xpuas hati  xkasi pensel c0mel saya la tu
semua benda saya dia nak mintak
xpadan dengan budak um0 4 tah0n
sekarang dia dah dajah 6.saya xsabar nak teng0k gambar kelas dia pulak.aci x kal0  nak buat lubang kat muka dia?dah 8 ta0n saya tunggu ni..ketukmeje

p/s:kal0 saya letak pic tu nnt ada pulak yg kecik hati teng0k muka kena c0nteng

36 comments:

aloy_paradoks said...

main dendam dendam gak lu ek... tu la balasan lu conteng muke budak laki tu... ape salah die?

dBa said...

kah3...kau ni..wat aku suspen~~
hehehee

yeah~1st~~~

khaLifah feDi said...

emm..guna liquid arr..then draw lik hi3..

sayanghasni @ yus said...

menconteng dibalas penconteng gak..
agak2 kalau 10 tahun lagi dia pun tunggu gambar kelas anak ko untuk diconteng amacam??

Liliyuli said...

buat je...inilah masanya..muahahaha!!

Eazy Izzuddin said...

letak saje lah deh...
=P
xD

apei said...

lu ni dengan budak kecik pun nak dendam..

Framestone said...

waduh.. nie kes balas dendam la nie ek

lemangcute@chah said...

hahahah! conteng jagan tak conteng.. lemang kalo mengamuk kat laki lemang pun.. memang hancur gambar dier lemang kerjakan.. hahaha.. siap cuci 10 keping lagik.. simpan sket untuk waktu tak pueh hati yang lain pulak ..hahahah

DIK AN said...

Saya ada kenal sorang dukun santau angin. Bagi dia muntah lipan. Wahahaha! Sungguh berkuasa!

faqhrule said...

jahatnye u sha!

addyaholix said...

saya conteng muka sendiri. haha!

anakcikmad said...

ntah~budak tu...
sian r budak tu dapat maksu pendendam!haha

mamai said...

jangan al buli budak kecik tak baik...tapi nak juga tengok kau balas dendam hehehehe

Dhada said...

Dendam sungguh ni . HAHA

fajridil said...

xbaik dendam2 ni. dendam rindu xpe.hehe ^_*

arsyad said...

haha..dendam turun temurun nih..nanti anak sedara u lak bt kat anak u.

Monkey D Luffy said...

nak balas dendam ek :P

chimera said...

hahaha.. adillah kan. dah dia conteng, kenalah balas conteng... kalau dia conteng, kita pulak pegi balas bakar rumah dia.. haa, tu tak adill.. kijam namanya...

oranglidi said...

cis.. dendam sampai tua.. kang bile dah besar panjang budak tu, lu mau wat ape? cungkil mata? haha

HEMY said...

aahahha...gila lama dendam ko...baik ko conteng gambar saa2 je yg ada kat surat kabar tu sbg latihan...ahahaha

k.e.r.i. said...

conteng muka je terus.
baru puas hati.

-WaN- said...

scan pastu edit pakai photoshop..
mesti lagi menarik..hehehe

Mr PenyuBiru said...

macam main bomoh² plak conteng² muka.hehe

penjenayah.merah.jambu. said...

hobi ko ni mnyeramkan...

alif-mikail said...

ngeriiiiiiiiiiiii...

Aku... Dia... Kamu.. said...

Ngan budak kecik..x yah ler dendam sesangat. Alang2 nak toreh, toreh jer muka dia terus...baru kejam seh!! hehehee...

mugiwara said...

hahhaa~
aku syak, dia musti tak tunjuk @ sepah2kan macam kau...
dia dh dpt pelajaran yg bagus dr kau~
hahahha~

a.b geldofg said...

nanti aku yg nk cnteng pulak

SuFy said...

hehe..nice...minat org tu dy taw tak?haha..

time skul kan, sufy pon penah tepuk sbelah tgk kat sorang mamat ni..haha, tp lucu sgt..but now da jd memori yg indah tuk dikenang..haha

pauhputik said...

pendendam upenya.... salah satu sikap pompuan matju suka. hehehehhe.....
nampak gaya sampai bila2 pon x abis demdam nie... :p

A a D i I ? said...

keji giler seh!

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

wakakakkaa
dengan budak kecik pun nak balas dendam ka???

pal7 said...

anak sedara ko laki ke pompuan?..haha

lea said...

sanggup tunggu 8 tahun tu nak balas dendam
hik3

meself,Ms Fint said...

karma. tulah. buat baik dibls baik. conteng muka org . haa kn da kena!