16.5.09

nak balik...

diam tanda setuju
kan?
bukan ek?
hari tu tanya mak
"b0leh x nak j0in pr0gram ni?"
mak diam
maksudnya kasi  j0in la tu kan?
wal0pun  tau mak mcm x kasi
tetiba  rasa menyesal j0in
ni sah sebab xdgr ckp ni
lain kali sila dengar cakap mak ayah
sembah
nak balik
nak balik
nak balik
xsanggup d0k sini
nak balik
nak jumpak budak ni
.
.
.
.
.
.
.

budak 2 dari kiri..bukan 2 dari kanan

p/s:selamat ari guru,ustaz,ustazah dan pensyarah

27 comments:

nenananie™ said...

huhu..kmanakah kamoo??
xajk kite pong!!
heee..
bsaba eh...

k.e.r.i. said...

ini mesti masuk plkn ni.

chimera said...

program tu lama ke??? sekejap ke kot.

DIK AN said...

Jangan derhaka. Nanti masuk neraka.

faqhrule said...

kursus kawen pun xnak pegi?
rugi laaa...

-WaN- said...

oo hari ni hari guru ke?..
slmt hari untuk guru dan bakal guru juga.. ;)

Eazy Izzuddin said...

ohoho
itulah..
dgr kat mak..
=P
xD
selamat hari guru..
xD

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

sangat chumel..2 dari kanan, 2 dari kiri..2 2 pun sangat chomelll

aloy_paradoks said...

pegi mana ni?

FARIE said...

tu bapak budak..
lalala~

pauhputik said...

ye ke 2 kiri.... ase2 sha nak jumpa budak 2 dr kanan tu... nape blurkan dia nye muak, sian dia... tuhan dah bg rupa elok2, sha wat cam2.... hehehe

Mr PenyuBiru said...

budak 3 dari kanan pun comel gak. ahaks!

joegrimjow said...

SWEET

anakcikmad said...

program apakah?hehe
manja betul budak ni...

bukan budak dalam gambar...
budak tongkat dagu tu...

haha

Monkey D Luffy said...

budak tu ker? atau jiran ko? ;p

lea said...

shafa join aper?
khidmat komunity tue ek?
bile abes?

Danish Andzar said...

mmm...sungguhku tak faham..

mamai said...

aku rasa kau nak balik pasal nak jumpa budak lain kot

Dhada said...

Cumelnya budak tu . Hih

green said...

cian nye die..
balik la weyy..

danish said...

cepat balik..

Shahrul Azry said...

syurga dibawah tapak kaki ibu..
neraka ada dimana2 sahaja :P

sayanghasni @ yus said...

weilaweh..
yang diam tanda setuju tu kamu bila tanya nak kawen tak..
mak kamu kalau diam itu tandanya dia buntu...

HEMY said...

ekekeke...ntah program apa la tu..program mantapkan ibadah ke?hehehe..

Atan said...

meh atan anto naik beca

pal7 said...

program ape sebenanrnye ni sha?..

meself,Ms Fint said...

budak tu dari kiri...

atau

budak dua dari kiri..

haa. konpius!