23.5.09

patut ke layan lagu XPDC?

hilang sudah semangat saya
ada 0rang b0leh bagi saya semangat?
selalu kal0 0rang tu ada masalah kita senang je bagi nasihat kat dia kan?
bila kita sendirik yang ada masalah baru kita dapat tau macam mana 0rang tu rasa kan?
cakap memang senang..tapi nak menghadapinya memang x sanggup..
patut ke saya buat2 semangat?tu menipu diri sendirik namanya..
meh la layan lagu "semangat yang hilang"..xpasti

28 comments:

mugiwara said...

aku sinri pun belum cukup semangat, lagi mau ksi kat orang?
hehehe~

we....gi duk bertapa dulu, carik tempat yg tenang, mana tau semngat ada kat situ...
mana la tau~


mohon pada tuhan~

n a d h i r a h said...

tenang kn diri dulu.
semangat tu akan ada smula.
insyaallah.

HEMY said...

ok gak sharamli...layan gak lagu tu time2 situasi sebegini..hehhe..

kita cari pulangggg!!!!!

Monkey D Luffy said...

'semangat' banyak kat hutan

ko berani?

Darkk said...

owh. semangat mana ilang?

mamai said...

aku mmg suka lagu nie terutama bila rasa hilang semanggat anyway let me know if you like to share....masih ada lagi waktu dan kengkawan....

Dhada said...

Banyak2 bersabar (ehh ckp mmg sng .. hehehe)

oranglidi said...

wa stuju 100%.. bile ade masalah baru tau rasanya.. huishh..

AZANI said...

jagan patah semangat sharamly.

mrs moon said...

smangat yg ilang~~
jgn la kau ilang..nanti
buat aku terus mengilang dan terus terhilang~~

qishie said...

aku takmo bagi nasihat.
mao tgk je..

:D

A a D i I ? said...

"semangat yang hilang..
kita cari pulang..
ohhhh..."



aku XPDC addict! haha! =)

mira said...

dear rumet
kal0 de mslh share la ngn mmbe2. pliz la jgn pndam s0rg2. nt k0 gk yg merana. nt kt0rg gk yg jd mgsa. bile kt0rg tny, mst ko syp je. muahaha cite laa weii..

chimera said...

Hilang semangat??? bahaya jugak tu..
cari balik lah sampai jumpa...

-WaN- said...

mane lagunya?..

messyremo said...

lain kali tambat semangat tu cm aku..hehe

shafarinaramli@r0mle said...

mugiwara
k la..xyah kasi...nnt lgik lemah semangat aku amek semangat 0rg yg xcukup..hu3
betapa atas katil je la..


nadhirah
0k...insyaallah..tq


HEMY
xsaba unt0k pulanggggggggggg


luffy
bukan 'semangat' tu yg dicari...adei..


darkk
semangat yg kena cari..sbb ilang..hu3



mamai
0k..sila dengar sampai mamai..hu3


dhada
hu3...tw xp0..nway tq


oranglidi
1oo%?hu3...tq sbb setuju.. :)


AZANI
dh patah dh p0n..nnt sambung balik...


mrs m00n
TERhilang itu disengajakan..


qishie
m0 tgk ap?hu3


Aadil?
0k..xpdc addict xpe..jgn drug addict suda..hu3


mira
dear rumet...m0 kena sekeh?


chimera
k2..nak carik la ni..ny0r0k la plk


-WaN-
lagu?ni ha...


messyrem0
k2..nnt ikat ngn tali kat tiang...

Atan said...

la tercicir kat mana semangat sha tu..nanti atan tlg carik kan

neem said...

sbb tu kita perlu kawan.. utk menaikan smgt kita sbb kita tahu kita sendiri x mampu menaikkan smgt utk diri sendiri

smg tabah!!

hapi go lucky.. yahooOO

aloy_paradoks said...

lepas tu layan semangat perjuangan harmoni lak

shafarinaramli@r0mle said...

atan
xpe la..xyah susah..nnt beli yg baru..hu3..


neem
tapi masalahnya KAWAN yg menghilangkan semangat tu...hu3...


al0y_parad0ks
0k..pastu layan ApaNakDikata plak..

fahruzzaman.Ismail said...

tenang...pokoknya tenang dlm mguruskan masalah anda...hehehehe

khaLifah feDi said...

emm pi mandi air panas ok!!!

pal7 said...

kalo semangat tuh satu benda yang boleh pegang..da lama aku pos bg kat kamu..haha

setiasahabat said...

ine kena pulih kan semangat....
tp jgn panggil bomoh/dukun lak...
nanti semangat lain kak yang masuk...
bebanyak2 la buat ibadat...
semuga semangat awk pulih kembali...

joegrimjow said...

mendaki lagi best

meself,Ms Fint said...

kalo g2, mmg ptut sgt la tu..

chubbyharusdirejam said...

otai sangat lagu tu...kus semangat..