24.5.09

an tai tel

saya suka budak kat atas ni.
tapi budak kat atas ni x suka saya.
nak cium sikit p0n x kasi.
kedekut punya budak.
sikit2 nak amek pist0l tembak saya.
cubit sampai nangis baru tau.
....................................................................
saya suka laki ni.
tapi laki ni x suka saya.
buat salah sikit p0n xb0leh.
dia buat salah b0leh pulak.
xm0 kawan sampai bila2 baru tau.
saya p0n x suka 0rang mcm ni la.
tapi x baik kan benci 0rang?

47 comments:

oranglidi said...

ahaha.. yela tu,,

Dhada said...

Hee cumel budak tu sian kena cubit ;D

neem said...

try bg gula2 kat dia.

mana tau kot2 dia lembut hati~~

hantu raya said...

kalau ko kenal aku ko pun suka kt aku


hehehehehehehehe
(mgilai atas pokok jambu)

fahruzzaman.Ismail said...

ewah....ada bibit chenta bunyinyaa nih!!

hahahhaa

anakcikmad said...

comel anak sedara~
sonoknya ada budak2 comel kt umah!
*jeles*

laki~biasala...
die salah xpe...pompuan salah xle
*tetiba emo*

haha...

joe said...

laki mana tu?

-WaN- said...

meh belajar dari aku cara2 nak pikat laki2...keh3

pauhputik said...

sape budak ngan laki tu sha????? anak ngan suami sya ke???? kahwin x gtau ek??? hehehehehhe

HEMY said...

takyah benci..tak layan sudah memadai..ehehehehe

aloy_paradoks said...

kalau org benci kita baik tak?

shafarinaramli@r0mle said...

0ranglidi
a'a..ye la ni..


Dhada
kal0 xc0mey xm0 cubit...hi3


neem
ati p0n lembut..gigi p0n buruk..marah mak dy nnt..hik3


hantu raya
s0ri wak..sy xsuka antu....


fahruzzaman
a'a..cinta bangat..sama BUDAK ni..hik3..


anakcikmad
bt0l2..best tp kadang2 tensi0n kal0 nangeh..bising..laki mmg cmtu...bajet best..benciiiii


j0e
laki yg x patut dibuat kawan apatah lagi suami


wan
xpe la..xyah susah2..


pauhputik
a'a..cmna nak gtw..waktu kawen ari tu kita xkenal lgik la..


HEMY
xcukup memadai sgt k0t..


al0y_parad0ks
tu hak dy kan..1 ari nnt 0rang benci dy balik kn..

Shahrul Azry said...

aik PMS ke?

shafarinaramli@r0mle said...

xabeh2 ngn pms..
b0san..b0san..

Shahrul Azry said...

oke abiskan masa dengan sms boleh?? ;)

mrs moon said...

cik bucuk~~
hehhee.
cumel la dak tu.
mcm aku gak~~
ada x?
hehhee

AZANI said...

takpa saya suka...

shafarinaramli@r0mle said...

shahrul
sms sampai k0l 4 5 pagi?lagi bagus tid0 sampai nyenyak..


mrs m00n
jgn nak perasan b0le?


azani
time kaseh sbb suka..hu3

mugiwara said...

sukati2 je nak cium budak laki~
mana bulih~

Eazy Izzuddin said...

hehe
geetu~

mamai said...

benci tapi rindu la tu hahaha sekolah dulu

khaLifah feDi said...

EMM..ko nie..relax arr..!!!

xper2 ti pki bedak byk then perfumes byk2 ok mane taw bdk tue suke hee~

sayanghasni @ yus said...

ko patut layan lagu anuar zin...
"lelaki ini yang selalu memujamu..."

budak ini..
nak kena babab agaknyer,,

chimera said...

tak...
laki tu pun suka sha jugak... sebab tu dia tak suka sha buat salah... biasalah tu....

addyaholix said...

adik kamu? comel macam kamu =)

qishie said...

aik?

cam ada dua maksud je..

huuu

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

sapa lelaki tu wei???
hikhik

Liliyuli said...

lelaki mmg pangai gitu...kita je nak jaga hati dia..ish

shafarinaramli@r0mle said...

mugiwara
jeles la tu...budak p0mpuan p0n nk cim jugak..kal0 c0mey la


eazy
begitubegini



mamai
x r...ni memang benci..xdenya rindu2..


KF
0k..tgh relax la ni


sayanghasni@yus
hua3..xminat anuar zain...


chimera
erm..ye jgk k0t..tp 0rg mcm tu xpatut disukai k0t..


addyah0lix
anak sedara...


qishie
a'a..2 maksud...sila buka kamus


tinie
lelaki?anak sedara....hu3


liliyuli
tapi abah at0k ngan abang sy p0n lelaki...tp xmcm tu p0n..hu3...

Precious said...

Salam .. betul x baik benci orang. Biarkan, biarkan ...

Mak Su said...

mari sini itu budak, maksu nak geget dia :)

itu worang? payah gaks ni, buat bodoh je lah. selagi mampu bertahan :)

k.e.r.i. said...

ko suka aku je lah senang.
tapi nanti akan ada orang marah.
hahaha

shafarinaramli@r0mle said...

preci0us
k..biarkan je la kan...


maksu
geget lagik kejam dari cubit..hu3
tp nak wat pandai...


k.e.r.i
tak0t bini marah la tu...

setiasahabat said...

nie ...ada yang tersirat ...
ada yang tersurat....

AiE bAhRi said...

curi2 la cium pipi budak tu..hehehe..kalau dia tembak..buat2 mati..pastu terkam terus cium..

eh2..ni dah ajaran lain ni..
hehehe

haruan tasek said...

KENAPA BUDAK TAK SUKA KAT ENGKAU HA??

pal7 said...

suka laki mana lak ni sha?..hehe

pal7 said...

lupa nk tanya td..
apa maksud tajuk sha tuh ha?..

Atan said...

eleh dia jeles sebab budak tu ramai peminat...

bokbon said...

ewah..bunyinya macam merajuk-merajuk manja ni, cubit sampai nangis baru tau.

julietANNA said...

comel gila budak ni :D
alaa,suka je secret kan.
buatlaa pengumuman terbuka cpt :)
siapa kah gerangannya tu?

oe~ said...

cuba kiss dia tgk? yg budak tu la, bukan yg lelaki tu

danish said...

sapelah lelaki tue ek.. :p

lea said...

siapa kah laki ini??

.v.a.n.e.L.L.a said...

ngeeee~

i p0n ska u jgak.

haha

;D

meself,Ms Fint said...

be optimis. sabar itu besar pulangannya.

Lun said...

budak yg ganas kne handle cara yg ganas hehe