7.5.09

tiada lagi diskriminasi

NurFarisahSyatirahM0hdFaizal

p0mpuan lebih menjurus unt0k sukakan lelaki...n0rmal la kan?kal0 p0mpuan suka p0mpuan lain pulak jadiknya.tapi saya baru sedar yang saya ada anak buah p0mpuan yang agak c0mel tapi saya terlalu asyik sangat dengan anak buah lelaki dan lelaki dan lelaki yang xsure sangat la c0mel ke x tapi disebabkan dia laki saya rasa dia c0mel jgk wal0pun xc0mel sangat.

hari ni baru saya perasan anak buah p0mpuan saya dah nak dekat setah0n dah.bila teng0k lama2 baru la saya nampak yang dia ni c0mel la jugak tapi apahal nak dekat setah0n baru saya b0leh perasan..erm..mungkin sebab saya asyik dengan yg lelaki je k0t..

lepasni saya janji tiada lagik diskriminasisembah

38 comments:

aloy_paradoks said...

kasih sayang tidak perlu diskriminasi

mugiwara said...

aku suka budak lelaki. normal tak?

haha...aku layan je budak2 tak kira jantina...
tak baik wo...meminggirkan mereka hanya kerana mereka lelaki atau perempuan...tak baik~

anakcikmad said...

sian Nur Farisah Syatirah Mohd Faizal *full name lagik tau*

kecik2 dah d'diskriminasikan oleh mak su die *betul eh mak su?*

hehe

k.e.r.i. said...

anak saudara kau berapa orang?

oranglidi said...

haha.. laen kali utamakan kesamarataan! baru idup bermuafakat! haha..

khaLifah feDi said...

emmm nothings else matters ok!!!

DIK AN said...

Kejam punya mak sedara.

-WaN- said...

same lawa je..hhuhu

Eazy Izzuddin said...

cutenye....
xD

danish said...

ehem ehem..
boleh kenalan?hehe.. :p

pakDin said...

mak aih...ingatkan pasal ape...
nanti skali ngan pakdin, jgn diskriminasi gak ok..hehe

faqhrule said...

anak buah perempuan u bleh kasi kenal2 dgn i nanti bila dah besar kan?

AZANI said...

hanya suka kat anak buah tak pa kot, kalu lelaki perempuan takda masalah, tapi kalau dah syok kat bf, pakat kahwin cepat cepat, kalau biar lama bahaya.

Monkey D Luffy said...

tapi ada gak lelaki suka lelaki

perempuan suka perempuan

dan

aku yang sukakan ntah

kueh bakar said...

ish..betol diskriminasi

alif-mikail said...

tanya la hati

Adry said...

bagi aku.. semua budak kecik comel... hehehe


Adry @ http://www.adrysabry.com

pauhputik said...

heheheh matju suka dak lelaki coz x dak adik laki.... huhuhu........


perlu ke diskriminasi tok kasih sayang?????

mo0ney said...

cis..ngn baby pun ada unsur diskriminasi.biar betul ko ..ahahaha

sayanghasni @ yus said...

apa daa..patut ler pakai spek..
tgk lelama baru perasan anak buah ko tu comel..
aku sekali tgk jer...
anak buah ko nie memang cute-miut gitu...

Liliyuli said...

sian dia tau...jgn lagi wat gitu...

Framestone said...

kata org tarikan.. mne de laki yg perasan kewujudan lelaki..melainkan kewujudan perempuan begitu juga vice versa

chimera said...

hmmm... sama rata bg kasih sayang. kita tak tahu apa yg akan berlaku di masa depan, di mana diorang dah besar nanti... mana tahu yg kita pinggirkan tu pulak yg bagi bagi bakti kat kita... kan...

Aku... Dia... Kamu.. said...

Kasih sayang itu satu anugerah! Kalau x rs syg...erm..jgn harap rs tu nak wujud. Tp klu dah syg..ermm..susah betul nak kata ek..hehehe...

HEMY said...

kalau aku..yg pompuan suke layan sembang2...yg laki suka layan wat aktiviti...main ke..haaa

Mak Su said...

ahaks ;)

mamai said...

masa yang sesuai untuk di lentur semoga dia menjadi yang berguna....

pijah@hakuna said...

yahatnya makcikkkkkkkk. tp betulla kenkadang..haha

Si®_®oLL™ said...

comel lote ank sidara....

fajridil adha said...

mudah2an nnt awk dpt ramai anak lelaki ^_* [my blog]

a.b geldofg said...

kenapa pompuan suka lelaki?

PJ selamba said...

aaaa
wujud diskriminasi ke dgn budak kecik pun?

eliza said...

bertuahnya jd budak lelaki...

A a D i I ? said...

pempuan yg ganaz cam lelaki ko ske tak?

shafarinaramli@r0mle said...

al0y_parad0ks
perlu jgk kadang2..hu3


mugiwara
k la..xbaek..pasni tiada siapa2 lagi yg berada dipinggiran...


anakcikmad
dy kena tunggu besa la gamaknya...hu3


k.e.r.i
12 0rg..hu3


0ranglidi
muafakat membawa berkat...0k..


kf
xabeh2 dgn n0things else matters dy..huh


dik an
bapak sedara mcm dik an p0n lgik kejam


wan
lawa ngan c0mey xsama...kit0rang c0mey kan..muahaha


eazy izzudin
sila tgk mak sedara dy 0kk.....


danish
0k..tunggu danish besa dulu erk


pakDin
kal0 ngn pakdin mmg lagi kena diskriminasi


faqhrule
k..u p0n dah tua kan masa tu...


azani
kawen cepat2 p0n kdg bahaya gak..hu3


luffy
itu p0n n0rmal..hu3


kueh bakar
xla bt0l sgt..hu3


alif-mikail
tanya hati..mati...hu3


adry
budak kecik je la..kang bila besa dah xc0mel kan..tu p0n diskriminasi terhadap um0 jgk tu..hu3


pauhputik
0rg xdak adek laki ngn p0mpuan..erm..kena suka 2 2 la nmpknya..hu3


m00ney
ha3...biasa la tu..


sayanghasni
ye la..tgk skali mmg la c0mel..cer tgk byk2 kali...


liliyuli
hu3..k2..xwat dh pasni


framest0ne
hu3..tarikan...tapi ni kan baby..hu3


chimera
0k..tp xpinggirkan p0n..sum0 dilayan sama rata.cuma kdg2 terlepas pandang..


aku..dia..kamu..
0rg yg slalu ckp pasal syg p0n kdg2 xtw syg tu apa..bek xpyh kan..menyakitkan ati 0rg laen..xguna gak


maksu
uhuks..he3


mamai
insyaallah


pijah
hu3..tw xp0..kekadang je kn..bkn slalu p0n


sir_r0ll
hu3...cm mak sdara dy[k..tipu]


fajridil
insyaallah....tp nak p0mpuan jgk..hu3...


a.b
kenapa laki suka p0mpuan?


pj
wujud la jgk kdg2..hu3


eliza
k..budak 0k..bkn dewasa..hu3


Aadil
suka la jgk..jgn laki yg lembut cm p0mpuan suda....hu3

Mr PenyuBiru said...

kalu anak buah pompuan ko baca ni, tentu larikk masuk bilik sambil baring menangis hempas² batal.hehe

shafarinaramli@r0mle said...

sem0ga dy xkan baca..dy tw k0t..sbb slalu kena mrh..muahaha..

tp kal0 anak sdra laki yg baca kan unt0ng..hu3

lea said...

dengan budak2 pun nak dikriminasi ker???
adeyh...
hahahaha