26.5.09

tak kisah p0n

0k..kali ni saya xtipu
ikhlas saya ckp
saya xkisah p0ng sebenarnya
saja je buat-buat kecik hati
pakcik..tq f0r this

sembah

44 comments:

Precious said...

Amboi ... lawa ler gambo tuh! Jangan slalu kecik2 ati eh! Jangan lak bengkak besar gedabak!

mamai said...

kena selalu baik hati.....baru orang suka hati..

Liliyuli said...

eh! sama la pic tu..tapi tang mulot ngan tgn ada lari sket harmoni..

Eazy Izzuddin said...

nice!
drawing
xD

FARIE said...

B- utk lukisan tuh.. :P

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

hehehe..

Mr PenyuBiru said...

ade bakat!

pal7 said...

lawa gak lukisan tuh..hehe

bokbon said...

apahal? dah mandi?

khaLifah feDi said...

emm...hati aku besr wey!!!

mo0ney said...

apasal xdpt hapdet each of ur n3 eh?private ko?

Shahrul Azry said...

bibir angelina colie! :P
auww nyah~ ;)

oranglidi said...

ahaha.. nasib baek macam srupe.. haha.. kalu x malu oo..

samasama.

shafarinaramli@r0mle said...

precious
lawa?sila puji 0rg yg lukis..hu3..k2..xkecik ati dh pasni..


mamai
wal0pun 0rg wt kita sakit ati?00...k2


liliyuli
ha3..siap ad harm0ni2 lgik...


eazy
drawing je ke?hua3


FARIE
kasi la A++


tinie
huhuhu


penyubiru
bakat tependam k0t


pal7
erm..lawa...sila puji pelukis


b0kb0n
dh?mlm tadi


kf
besar mn?


m00ney
xla...kdg2 mmg cmtu k0t


shahrul
anj0lina juling..sama?


0ranglidi
serupa tapi xsama...hu3..tq lagik skali :)

aloy_paradoks said...

lu jgn kecik hati...
kite kene besar hati..
baru leh hepi dan kedepan....

Dhada said...

Wah hmpir sama dgn original . Hih

fajridil said...

tang mulut tu ada mcm ning baizura.hehe [my blog]

Framestone said...

bro besar je hati dgn kamu huhuu... tp bro dah xpandai nk lukis2 cam mude2 dulu je

Monkey D Luffy said...

mana lg lawa ek

hmmmm

faqhrule said...

bukan senang ada orang nak lukiskan gambar kita kan?

sharamli said...

al0y_parad0ks
tapi skali skala b0leh je k0t..


Dhada
hampir je la..tp xsama..hik3


fajridil
ning?xm0..xm0...ha3


framest0ne
skg dh tua la tu..


luffy
2 2 k0t..hu3


faqhrule
bt0l..tapi ni bkn paksaan..

qishie said...

yang penting style tgn tu ado!

hehe

neem said...

cumil3~~

lalalalaaa~

Danish Andzar said...

Ikhlas cakap nih...jgn kecik ati lak,gambar tur mmg.......(hahaha)

SuFy said...

e'eh..sape yg lukis ni?cun sey..hehe..sufy nak jugak lar~hehe

*nak3..hik3

-WaN- said...

gmbr tu mmg lawa..
tp org yg dilukis pak.........errr

HEMY said...

bakat yg boleh diasah ni?

apa la yg ko tak makan atini?

danish said...

ehem ehem.. :p

lieya shayunk said...

cntik la lukisan tu...so creative...anyway salam ziarah dan slm kenal...shoumix awk xleh nk anto testi la...knp ek??

pauhputik said...

x kesah????...... sha nie cam aiman la, tapi nie sha, jadi ayatnya mesti bunyi camni... " sha, ada kawan, tp dia sakit ********* tapi sha x kesah".... huhuhu

pauhputik said...

x kesah????...... sha nie cam aiman la, tapi nie sha, jadi ayatnya mesti bunyi camni... " sha, ada kawan, tp dia sakit ********* tapi sha x kesah".... huhuhu

pauhputik said...

x kesah????...... sha nie cam aiman la, tapi nie sha, jadi ayatnya mesti bunyi camni... " sha, ada kawan, tp dia sakit ********* tapi sha x kesah".... huhuhu

Adry said...

pandainya melukis...

Adry @ http://www.adrysabry.com

lea said...

cantik lukisan tu
bestnya ade org tuliskan

mrs moon said...

mkck~~~ cantik lae~~
nmpk lagi cumel~~
hehe

joegrimjow said...

jelesssss

Mak Su said...

gapo tu? eh! maksu pun nak posing macam tu lah

Framestone said...

mmg dah tua pun huhu.. ngaku he...23x

setiasahabat said...

seni tu.....
susah nak buat....

atan said...

tapi atan tgk gambo sha yg ni mesti senyum...he he he..

meself,Ms Fint said...

sape lukis? tolong..nk jgk!

eliza said...

bahagian tangan tu yg mahal...hehehe

arsyad said...

haih..samo doh skit.tp hok real lg comel. :)

Yern Ain said...

fuiyoooo.
lawa potret mistik tu.

tp part tapak tgn tu ada tadahan. lekuk. heee.