5.6.09

tak letak tajuk aci?

sikit2 nak tensi0n
bila tensi0n mula la nak nangis
sikit2 nak marah
bila marah mula la nak nangis
sikit2 nak merajuk
bila merajuk mula la nak nangis
sikit2 nak mengadu
bila mengadu mula la nak nangis

sikit2 nak nangis..nangis..nangis dan nangis
macam budak kecik
0rang macam ni patut kena sekeh x?


.................................................................................
p/s : t0l0ng jangan sekeh saya.

59 comments:

neem said...

biasa arr..

perempuan

lagi2 time tuutt..

cam kita..

skit2 nk ngis..

x faham betul

sensitip. hehe

sharamli said...

neem
tuuuut?
bru je lepas..ha3...ade kesan lagik ke?

joegrimjow said...

jgn nanges
ku kalah...

Nizam.Ariff said...

Aku suka perempuan selepas nangis, manja dia datang... hehehe

Mun'im said...

tuuuut??

oppss..

huhu..

ngah tension kah?

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

asyik2 nangis...taruk nama ahmad pintu la..hehehehehe..

bokbon said...

Dah Tuhan jadikan kamu lagu tu, ada la sebabnya..cuba pempuan boleh buat-buat cool macam laki bila ada masalah, siapa nak mengadu kat laki nanti? huh..

mamai said...

hai kamu tension dengan si dia ker...
nak mengadu pada yang sudi dengar..
nak merajuk mesti pada yang sudi pujuk...
kalau nak nangis...lu sorang-sorang la hehehe


tolong jangan penuhkan bakul sampah dengan tisu yang ada hingus mu...

chimera said...

alah tak sekehnya.. nangis lah.. ha, nangis...

AiE bAhRi said...

Nape ni sha?

nagis tu elok gak.Terapi untuk kita kembali tenang.

AZANI said...

alhamdulillah,baru dapat komen tanpa gangguan,sharamli.
saya pun selalu nangis.

penjenayah.merah.jambu. said...

kalau babay,nanges je sumbat botol,nak tak?haha

Payunk [^^,] said...

mmg ptt kne sekeh..tp tgk situasi la..hehhe

aloy_paradoks said...

kan senjata wanita..
konon..

mo0ney said...

uish.sapa wey??ikut time kot.kalo 24 jam luku jer..lalala

Danish Andzar said...

masa makan nasi tk nangis ker???

FARIE said...

cemeng!!

DIK AN said...

Sikit-sikit nak PMS, bila dah PMS mula la nak nangis.

Hik! Hik!

fahruzzaman.Ismail said...

adusss....wajib la nk beremosi kdg2.
jgn sekeh...tempeleng ok nih.

haha

najwa hazirah halmi said...

standard ar tuh..
pompuan ngn air mate xdapat dipisahkan....
huhu~

najwa hazirah halmi said...

standard ar tuh..
pompuan ngn air mate xdapat dipisahkan....
huhu~

lokman@keme said...

pasal sensitip ngan nangis ninak eksplen pon xreti sgt.

tp sensitif ni la salah 1 nilai yg buat pompuan ni unik:)

lek2 :D

-WaN- said...

kalo aku,skit2 boleh la layan..
kalo lebih2,wat tak tahu jee...huhu

eliza said...

aik marah pun nngis...syg air mata tu...sabar ya...smile :)

Dhada said...

Ketok ja . Hahahaha

green said...

oo..x leh sekeh ae??
;p

neem said...

haa...

x lepas lagi,

ohhh..

mamai said...

masih nerajuk lagi ker

pal7 said...

sekeh jek..
haha

CIVIC Power said...

Biasa le tuu..
hatinya luhur dan sensitif..
kita masa budak2 dulu pun ngis jugak..
nak susu ngis.. nak uu'uuk pun ngis jugak..
heee...

en_me said...

ammvoiii.. nangis nangis ghitewww

sayanghasni @ yus said...

kalau tak mo nangis...
buat ler banyak2..
musti tak nangis...

kueh bakar said...

poem ni = perempuan
ekekek

Aku... Dia... Kamu.. said...

ni apa sensitip2 ni? Dah..dah..gi lap ingus tu.. buat muka ceria skit..kui..kui..kui..

Eazy Izzuddin said...

jgn tension2 na
xD

arsyad said...

mmg pompuan cmtu..laki ok je..btul tk?

tutt? kentut ke? haih..kentut pun leh nangis :p

lieya shayunk said...

jgn la emo sgt yang oi...happy always yea....happy meal...hehe=)

danish said...

tak wish kat anak dia aci?

Basuh Baju said...

kuatkan semangat budak baik ooii..haha

Framestone said...

dulu bro pernah bg tazkirah pada salah seorg sahabat baik bro...

if nk menangis.. menangis la puas2 sehingga jiwa menjadi tenang..

pastikan selepas puas menangis anda tunjukkan keceriaan di wajah mu...

nescaya akan kurang beban yg dipikul mu

Saifol Lizam , said...

biasalah org perempuan klu dtg tuut mula lah mcm2 perangai keluar.. hee

klu asyik nangis je.. elok lah kawin cepat2.. huu

Mak Su said...

hhhmmm, sekeh dan sikukan. oops!

keretasorong said...

huhuhu...

best2....

kelebihan untuk perempuan kot :P

Precious said...

Kih kih kih ... oh, ko ler yg suka nangis tu yer!

The Exquisite Instigator said...

hehe. jgn disekeh!

Dba RafiQ said...

sekeh jugakk

Precious said...

Eh mano ko menghilang, mek?

mamai said...

hey budak yang baik nie masih merajuk lagi ker lama tul menghilang

pauhputik said...

pompuan nie memamng ngada2
patut sekeh je klu ngada lebih2......
:p

Liliyuli said...

sape org tu? kalo org tu lu mmg patut kena sekeh pun..wahahaha

sayanghasni @ yus said...

bertapa ke maner lak nie...
senyappppppppppp jer..

Hidemichi said...

debik pun ok gak...aku bleh antarkan wakil!

mugiwara said...

blom habis nanges?

Adry said...

umang aii banyaknya komen... nangis lagi kerr?? jangan la cengeng sangat.. ahaks..


Adry @ http://www.adrysabry.com

Anti-agni Energie said...

Nice post.

Salam, kami merupakan pekerja-perkaja yang telah dibuang tanpa menerima gaji dan pampasan oleh sebuah syarikat multinasional yangdalam proses untuk lari dari Malaysia

Please support kami.

Jadilah follower kami.

http://agni-energie.blogspot.com

Inilah usaha kami untuk menuntut hak kami.

Anti-agni Energie said...

Nice post.

Salam, kami merupakan pekerja-perkaja yang telah dibuang tanpa menerima gaji dan pampasan oleh sebuah syarikat multinasional yangdalam proses untuk lari dari Malaysia

Please support kami.

Jadilah follower kami.

http://agni-energie.blogspot.com

Inilah usaha kami untuk menuntut hak kami.

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

panjangnya hutan belukar.....

lea said...

alahai.....
byk kerenahnya...
hehe

Pok Li said...

baca pun ada yang nangis. He hehe