28.7.09

tegur hari2 p0n 0k..

lecturer cakap "0RANG YANG SELALU DITEGUR KESALAHANNYA,0RANG YANG PALING UNTUNG KAT DUNIA NI"
tapi kal0 kena tegur sampai tak b0leh nak c0ncentrate waktu kuliah 1 jam sebab nak kena c0ntr0l air yang bertakung kat dalam bijik mata untung tak?
nangih

patut la..lecturer terlambat cakap ayat tu sehari.

48 comments:

julietANNA said...

haha betul.setuju!
dia cakap memang laa sebab dia yg tegur kita.cuba dia yg rasa :D

HEMY said...

untung la tu..ko leh jual air mata bertakung tu kat sultan mahmud kalau nk pinang puteri gunung ledang

green said...

sori..
terketawe plak bile bace en3 ni..
~

faiq said...

lah...yg ko smpai touching sgt nk nanges nape?

tp xpe..tu biase la..lumrah dunie..
hehehe

oranglidi said...

oo.. biasa a tu.

paiseh said...

apesal takung air??

ber_uwang said...

ala tak rock la nangis kena tegur dgn lecturer,,,,, jgn jgn lecturer tu minat kat sha tak..he he he he

Lionel Azry said...

maksu kuat nangis?
pelajar utm bukan macam ni la :P

qishie said...

huhuhu

nangis sudah!

DaliaLiyana said...

jap..jap..kak dalia confuse ni?? awak nnagis sbb lecturer buat ke??

en_me said...

untung ghitewww.. ehehe

zamdotcom said...

dulu time study selalu kena marah ngan lecturer..tp apa yg dia cakap tu betul gak..cuma kita la agak terasa sebab kena marah dalam kelas..malu juga..huhu tapi biasa lecturer yg macam ni agak tidak kedekut markah kalo kita selalu berjumpa dan bertanyakan soalan kepada mereka ^^

p/s: pecinta alam

faqhrule said...

KENA PERGI KURSUS TAKUNG AIR MATA BUKAN KURSUS KAWEN

lokman@keme said...

x untung.kalo nanges..
kalo x nanges lek2 je baru untung.

k.e.r.i. said...

pandai pulak lecturer tu kasi nasihat.
try tegur dia pulak.

khaLifah feDi said...

emm dye tegur tue sbb dye syg kamu sha..

ur cry frenz? owh so sadness

hee~ nah amik tisu....

dh takmo nanges2 senyum okeh peace!!

shafarinaramli@r0mle said...

julietANNA
k0t2 dulu dy slalu kena mrh k0t...hu3


HEMY
sultan mahmud idup lagik ke??nnt ku try jual


green
jht erk....dy yg kena bru dy tw..


faiq
bkn t0uching..sj wat2 t0uching dgn harapan dy xjdik nk mrh..


oranglidi
erm..biasa la ni


paiseh
baldi lebih..xtw nak wat apa..takung je la..


ber_uwang
kal0 marah lecturer tu balik baru r0ck kn..lec da kawen..xminat..


Li0nel Azry
pelajar utm p0n xsuka p0nteng dan 0n9 dlm kelas


DaliaLiyana
kal0 lectrer tu buat..xtahan2 da..trus nangis kuat2 kak..


en_me
untung..xjgk..


zamd0tc0m
tp lectrer ni agak kedekut markah...tp xkedekut ilmu la..


faqhrule
mas0k kusus kawen lagik byk kena tegur


l0kman@keme
lek2 mcm mun?xb0leh..

k.e.r.i
tak0t xleh mas0k klas je lepas tu kal0 ku teg0..


KF
0k..i n0e it...nanges sbb teharu..hua3...

Framestone said...

ops ayat tue sesuai bagi mereka yang mennganggap teguran itu berbentuk positive dan bukan negative..

if teguran yg menyakitkan hati...sape leh than kan... mybe die beruntung coz ade juagk yg mengambil tahu pasal diri die... dari xde org nk tegur pr yg die wat (selalunya org nie org yg xpenting pada sape2)

out of topic--> he..23x ops nie mesti kamu jenis "saya takut jarum" awat nk pitam ek..story sikit huhuhu

peh die punye cite...saje je bikin bro xlalu nak brkfast (tengah makan nie) yg cam jeli kuar seketul tue darah beku ke

Precious said...

Hiks, ada n3 larrrr.
wokeh, menegur memang bagus dan dituntut. tapi ada cara nak menegur orang. tegur, bukan serang or hentam ... supaya org tu terima dan boleh perbaiki, jangan sampai org tu marah dan jadi lebih teruk lagik ...

Aku... Dia... Kamu.. said...

Untung gak lar takung air tuh! Bleh buat air penerang hati..kui..kui..kui..

mrblind said...

apahal sampai menangis ni..

Watierman said...

Akak faham Sha...maksu kan!...takung2 air mata tu biasa lah...jiwa sentimental....nak nampak rock...ko gayut dulu air mata yer jgn luruh dah!!

*mo0ney_seLamaH* said...

lor..apasal kau nangis?dia tegur apoo?tabuh ja dia..hahaha

mamai said...

hehehehe sensetif juga yer ala tegur untuk kebaikan tu maknaya lecture tu tau kita ujud kat kelas

<< s| tED| >> said...

mengapa airmata itu bertakung? kenapa mengapakah?

anaklaut said...

salam...

setuju dengan pendapat yang lain, kalau setiap kali kena tegur, rasa mcm tak best..! tegur biarlah berhemah..hati yg ditegur tak terguris..

tq singgah di anaklaut..

imheppie said...

haha..tringin nak tgk ina nanges..cuba wat skali lagk bley??hak3

apei said...

lu ni sensitip rupanya..

Dhada said...

Haha kadang2 tension juga kn ;P

Eazy Izzuddin said...

betul3x....
hik3
xD

Precious said...

Heii maksu .. kalu maksu penat nak menulis, kasi anak buah kiut tu jer yg menulis yer ...

Dba Ghani said...

mksdnya???

triple x malaya said...

cian nye...sabar je la...sampai waktu nanti jgn lupe balas dedam..hehehe

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

kasi puting jak..

s@yangh@sni said...

tegur pun ader cara..
biar arr yang berhemeh..
baru masuk kat kepala..
kalau dah bertakung airmata..
mana nak dapat tegurannyer tu..

aloy_paradoks said...

mmg beruntung org yang ditegur,,, maksudnya org masih suka..

DIK AN said...

Saruk tu kuat nangis gak tu. Terajang je kepala dia kalo dia x ngaku.

messyremo said...

haha..sampai cmtu sekali~~

Yern Ain said...

sabar lah k :)

chipsmore said...

nanges tu kua air pe?? haha ;)

Precious said...

Tak der header pun boleh ler .. ko nyer blog. Sukati ko ler. Tapi kena ler ada n3 ...

Nur Mariaminul Amalina said...

haha. mmg tersentap sgt ye.
:)

tabah2.

mamai said...

kemana menghilang exam ker

pauhputik said...

klu tego nada bergurau x pe
tp klu tego cara tengking
alamatnya x dak la untungnnya
nanti mesti dendam ngan lec
hahahahahahah

ZARA 札拉 said...

aduyai~

addyaholix said...

airmata tu berharga. jangan dibuang pada yang tak sepatutnya...

s@yangh@sni said...

re: thanks sha...
memang harap sangat nie..
kesian lak kat diorang ..
dah jadi macam pelarian dah..

John Iverson said...

Untung jgk...