13.7.09

buat-buat lupa aci?

hari ni befday anak sedara saya..
tapi disebabkan peristiwa ni..
saya buat2 lupa je la..

ketukmejeketukmejeketukmejeketukmejeketukmeje

0k2..saya mak su yang baik..
xkan buat macam tu..
selamat hari lahir yg ke-12
untuk m0hd syamsul faiz bin sanusi

32 comments:

DIK AN said...

Kejam.

ZARA 札拉 said...

hehehe~

auntie chumel lah aunty!!

ZARA 札拉 said...

hehehe~

auntie chumel lah aunty!!

oranglidi said...

slamat ari lahir.. kim salam kat beliau

AiE bAhRi said...

happy besday mohd syamsul faiz..mintak mak sedara hadiah beso2

k.e.r.i. said...

paling-paling cikai kasik lah mainan transformers buatan hasbro diimport dari jepun.

aloy_paradoks said...

tak baik begitu.

eliza said...

hadiahnya mna?

=)

faiq said...

kalo aku jd bdk tu.
aku dh mntk adiah

Precious said...

Eh, belikan hadiah tak? Cian budak tuuu ... Hiks!

balqissy said...

ilek2 suda.. =)

wa stomek said...

krg2 kasi la lolipop..

khaLifah feDi said...

emm..ko kasi preset ape wey !!!

JohnJenin said...

mak sedara puji diri sendiri nampak. hehehe takkan wish aje mak sedara. kasik la toy transformers

HEMY said...

12 tahun bg adiah bekas pensel pn ok..ahahaha

Dhada said...

Haha aci aci .. ;P

en_me said...

ammvoiii.. makcik majuk ghitewww..

en_me said...

ammvoiii.. makcik majuk ghitewww..

Framestone said...

mak sedara yg bagus he...23x

out of topic--> he..23x xleh ke ketagih pada cabaran ek huhuhuhu

mEiZ SHA said...

kem slm kat dia
hepi besday.:)

Hidemichi said...

kakak sedara yg pendendam!

mamai said...

nak kek besar

Mak Su said...

seb bek mak sedara nyer baik ;)

weewwiittt

happy birthday buat mohd syamsul faiz, yang ke-12

anakcikmad said...

hepi besday anak sedara mak su~
huhu

^_~

chimera said...

wat2 lupa tak pe.... jgn sampai lupa terusss... kalau gitu memang mak sedare yg kijammm ...

Monkey D Luffy said...

besdey aku jgn lupa

meself,Ms Fint said...

hepi besday anak sedara. dari rakan blogger mak sedara. hehe ;)

alif-mikail said...

da ada makwe tak?

Framestone said...

xperlu la takut... bro sekadar meninggalakn pesanan cam teu bersebab..

coz bro pernah dapat koemn yang penuh keemosian tiap kali bro cerita mengenai isu yg agak ke 18sx.

bro tahu kamu pun dh matangkan..

lupekanje said...

baekpun mak sedara nih...ucap je ke...?? adiah tak de??heheh

triple x malaya said...

krim salam happy besday dari gua utk anak saudare awak..n kirim salam kat mak cik dia ye...

addyaholix said...

salam hari lahir. makcik dia cun tak?