12.8.09

0k..saya tunjuk jugak

hari tu saya malas tunjuk.bukan malas.tapi takut.
0k.hari ni saya tunjuk jugak gambar ni.d0akan mangsa yang dic0nteng mukanya tidak menjejakkan kaki ke sini.

tingkatan 2

tingkatan 1
barisan kedua tujuh dari kiri adalah makcik ni

58 comments:

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

gambo ko ker tu??

missdiya84 said...

nape gambo mamat tuh...di conteng2kan mukenye..huhu sheannn die

Wanita Itu said...

uiks.. apo sudah jadi ngn mamat ini sekarang..

masih dikontek kamu kah?

ihiks..

cookie devine said...

Cian.tertukar ngn otomen..

oranglidi said...

dahtu mane satu gambar lu?

ape jadi kat mamat tu?

Watierman said...

Nanti akak tanya hubby adik ipar akak...tu gambar siapa...sebab pernah nampak kat album kat umah dia hari tu!!

Pais Chaos said...

wahh pkai tie merah.. liverpool giler!!

bias® said...

ganas.

aloy_paradoks said...

or....budak tu

en_me said...

mesti hensem yg diconteng tewww..

green said...

ayoo..abez ar..pasni kena arr ni...

ZARA 札拉 said...

ehem~

budak MRSM mana ni wei?

messyremo said...

haha~~

ko pun ade kat situ gak kan?hehe

kantoi~~~

<< s| tED| >> said...

kenapa apakah ianya di conteng.. mesti ada apa apakah ini!! erhMmmmm.. kemuskilan..

lumut said...

wah.kesian sungguh mangsa itu..

Lionel Azry said...

apsal cencored pic?
tak true btoi!

TerubukMasin said...

spe sebenarnye jejaka ini??
mengapakah mukanya diconteng serupa ini???kihkih..
gua hrp beliau dtg jgh blog ni..:D

danish said...

ehem ehem..
hye auntie.. :)

fajridil adha said...

halimunan ke tu.hehe

Dhada said...

Wahaha kena conteng ;P

mamai said...

marah nampak...jgn la macam nie

chimera said...

err, mcm samalah pulak dgn saya... dlm gambar2 zaman sekolah dulu ada jugak satu budak tu gambar muka dia saya tenyeh2 sampai hilang... tapi sekarang ni dgn gambar2 sekali hilang...

atan said...

oo itu ex pak we sha ye

balqissy said...

pergh~ pic cikgu pun kena tenyeh jugak? (lari topik daripada yang dibulatkan)

bokbon said...

wow sekolah dia, tingkatan satu dah ada mesin cola-cola..

faqhrule said...

sekema gila

apei said...

lu frust sampai conteng muka mamat tu plak..

daffodil D said...

klasik gile ah gambar

pakDin said...

haha...
lama giler gambO nih..
maksu sha mana??

khaLifah feDi said...

ni skol kat ner?

opss iklan yer..

jom buat duit dgn chat aje..

sila klik sini:-

http://www.myspacetunai.com/khalifahfedi

HEMY said...

huhu...ramai yg berminat ngn gambar ni..cam citer antu korea lak gambar ada gores2

Pok Li said...

Saya sudah masuk babak akhir. Ada ulangan ke

addyaholix said...

cinta lama kah?

Ahmad Azrin Aziz said...

lu yang mana satu?

penjenayah merah jambu. said...

aku nak report lah kat budak muke kena conteng..hehe..

cop-cop,ko yg mane ye?penat aku zoom... :P

Precious said...

Ehh .. naper ko conteng2 muka die. Habis kehenseman nya.

imHepPie said...

oitt ape da makcik lak..muka cun cenggitu panggil makcik jatuh ar saham..

hadoyai..mana nak letak muka neh..maluuuuuuu...

wahaha itu gambo skema tyme alim pakai tdung labuh hik3...

**kalo korg mau taw ini makcik sharamlee gambo 1st beliau berada di barisan hadapan kiri skali muahaha..gambo form 1 lak yg barisan tengah 4 dari kiri..wahaha..terbongkar akhirnya...

imHepPie said...

oitt napa xsuka itu incik A wahaha

SuFy said...

eh, wat happen?huhu...

oranglidi said...

munakahat tu.. bab2 nikah le.

DaliaLiyana said...

nape conteng??
bagus la kamu ni...gambr simpan lagi...

Kuwe said...

hahaha

kenapakah harus diconteng lelaki itu?krisis kenegaraan?

btw.ini gmbr dipanggil artifak ke monumen?

k.e.r.i. said...

seram woh.
nanti taknak kasi pic aku kat ko.

faiq said...

apakah masalh dgn mereka?

Aku... Dia... Kamu.. said...

Apsal aku belek2 gambar tu... xder satu pun muka yg iras muka mung? Ni gambar kelas saper ni? Mung ker x-bf? heeheee..

Dba Ghani said...

kau yg mana 1?

agusted said...

huh?

*mo0ney_seLamaH* said...

woi.ko mesti minat dia nih..tu pasal conteng bila cinta xberbalas

pauhputik said...

ape jantan tu buat sampai ko

conteng2 muka dia?????

klasic gila gambar sekolah nie

aku x simpan gambar zamang sekolah

nie... hahahahahaha

triple x malaya said...

tu pakwe kau mase sekolah dulu erk..sebab dia tak layan kau sebab tu kau conteng muke dia kan..ha kantoi..

Precious said...

Nak duit raya? Jenguk blog akak, eh!

Precious said...

Nak duit raya? Jenguk blog akak, eh!

oranglidi said...

munakahat=kahwin

chipsmore said...

kesian muke hensem kene conteng..ahaha ;)

en_me said...

salam maksu itteww.. u hv been TAGGED by me.. ehehe

Razman said...

yang laki kne conteng bf ko kan? pompuan lak madu ko..btol x?haha

meo188 said...

jiwa kacau... huhuhuhu

s@yangh@sni said...

huh..cinta monyet....