28.8.09

kesian kan?


kesian kan di0rang?
di0rang p0n nak main dengan kawan2 yang lain
jangan buat macam ni kat anak2,adik2 dan anak2 buah kita
di0rang p0n nak kebebasan kan?
tapi kal0 dah pesen xm0 dengar cakap
memang patut kena kurung p0n

selamat menyambut hari kemerdekaan
peace

73 comments:

{lumut} said...

comel gak...

missdiya84 said...

sheann budak2 ni hehe...di editkan gambanye sebegini rupe haha

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

kasi la sangkar yg beso skit weh...

mOhd irWAn said...

hahahha...sorang tu cam happy jer..

Pais Chaos said...

selamat hari raya...

Lionel Azry said...

selamat berpuasa penuh :P

anaklaut said...

hahhaaaaaa..ciannya..

Kuwe said...

kihkih mcm adobe photoshop pun ada jugak

Ejay said...

alololo... ciannya budak cute kena kurung.
kalo tak nak meh kasi saya
saya suka ngan budak2 comel ni

ZARA 札拉 said...

huwaa~

tak baik camtu~

farah said...

kena kurung dalam sangkar?

alahai, kesiannya!

Watierman said...

kejamnya....Sha...nanti bila dah kawin jgn wat cam tu yer!

lokman@keme said...

kahkahkahkahkah
ayat 5 ngan 6 tuh xboleh tahann
stok cekgu disiplin nih
:D

slamat menyambut kemerdekaan:)

Dhada said...

Iskkk ta elok kurung dlm sangkar gini dh mcm binatang peliharaan pulak ..

<< s| tED| >> said...

isk isk isk isk.. kasihaaaaannnnn....

khucaie said...

kau buat apa dlm sangkar tu weh?

oranglidi said...

merdeka! merdeka! merdeka!

selamat menghayatinya!

balqissy said...

kalau sorang satu sangkar kurang sket kesian, kot? ahahah (gelak versi kejam)

cookie devine said...

Sha, kalau ko anak Cik Cookie zaman kecik dolu2 nakal.Ngan kejamnya Cik Cookie gantung kat pokok jambu kepala ke bawah.hukhukhukhuk.

chimera said...

huih.. zalim ni...kena telefon kat teledera nih

Jard The Great said...

alolo.. siannya..... tp mcm gmbr superimpose ja.. huhu

John Iverson said...

ok la ni... saya dulu kena ikat kt tiang ngan atuk sbb terlalu nakal...

Monkey D Luffy said...

selamba plak si abang tu

Zaidon said...

gambar edit tu kan... :)

mugiwara said...

hari kemerdekaan yg ke berapa weh?

ha...
cbe jawab kalau tak tau~

lupekanje said...

acik gaser cam nk join diorg duk dlm cage tuh.....
siler suh diorg kuar...giliran acik lakk...huhu.!!

green said...

kesian bdak tu..
ish3...mmg la nakal..bese laa. budak..

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

ko jangan nak ikut contoh di atas yer..kang tak pasal2 ko kurung anak2 buah ko mcm tu kalau dorang takmo tak dgr cakao ko...wakakakakaka

nuyuljana said...

suda macam kandang arnab shaye!

;)

julietANNA said...

haha mmg kesian gila.ada ke kurung budak?mcm kurung kucing taknak bagi merayap plak jadinya :D

khaLifah feDi said...

ala ni poto exposeed ke cik sha ?

~0~ said...

anak sape tue?

meself,Ms Fint said...

kesian laa.. letakla pisang ke ape ke kot ye pon.. ish.ish.

[S]itie [B]Um [B]Um said...

kena kurung ye..tp mungkin setakat dlm rumah je. xdela sampai dlm sangkar. kejam tu!

faiq said...

hahaha..giler kejam..
ko ke yg wat tu..ish2..

triple x malaya said...

jangan buat kat anak kite tau..huhuhu..sian dia..

mamai said...

waduh sadisnya...apalah salah mereka yang tak mengerti itu

Sheikh said...

elok jugak masukan dlm tu , ngacau orang berbuka jea ! hehehe

k.e.r.i. said...

ko pernah kena mcm ni kan masa kecik dulu-dulu kan.

mEiZ SHA said...

selamat hari merdeka gak dear!!
:)

dba said...

haaa.padan muke dorang

CIVIC Power said...

Udah dame masuk kandang...
Udah macam zoo pulak...
Apa2 pun Selamat Berpuasa dan bukalah puasa dengan kurma serta murtabak ayam!

en_me said...

ada potential jadi pendera tewww.. nak balas dendamm .. ehehe, salamm ramadhan akak sha itteww

DaliaLiyana said...

sape kuring budak cute ni?? kamu ek?? nakal ek..babap kang...:)

green said...

anda di tag,,jawab kalu rajin..

lieya shayunk said...

entry yg ringkas...tp mendalam maksudnya...hehe....=)

Precious said...

Aiyooo .. tak mo tak mo!! Apapun yg dia orang buat, jangan kurung anak2 yg masih kecil dan memerlukan tunjuk ajar drp kita ...
Nanti kita dah tua ganyut besok2, mereka pulak kurung kita ... minta dijauhkan.

chipsmore said...

haha...x merdeka doo dorang..hakk ;)

HEMY said...

gambar tu nmpk tak real pn..hehehehe

joegrimjow said...

nampak cam xbetol je

bokbon said...

ayat last lu tu, macam tak puas hati dengan anak sedara saja..

jangan kurung dorang macam ni dah la.

Krasz bAtu said...

cian nye nengokkk

imHepPie said...

aku tau hg slalu wt cmnih kan??elehhh...

AZANI said...

ini kes dera

Kojack de Alloohaa said...

huuuiii..apa halnya tuh..ksian kt depa tu..ish3

al-lavendari said...

kena ISA lah tu ...! "untuk menjaga keselamtan dia orang juga" , seorang Tok Ketua kita pernah berkata.

aloy_paradoks said...

merdeka? bila tu?

messyremo said...

peh..

kejam seh~~

maksu pun kijam cmni ke?hehe

Razman said...

smart2..patotnye mat2 rempit mlm merdeka dikurung cmni..bru diorg cuak nak mrempit..

boboiz said...

kalau tunjuk kat anak aku bes gak ne..biar dia takut sikit nak buat perangai...eheh

Precious said...

Mata haku masih tak mo terima gambar seperti ini ... Huih!!

Eazy Izzuddin said...

isk3'
HepyMerdeka!
=D

cik seLamaH KunDang said...

anak sedara ko wat camni x?apa nama dia?diah kan?

Pok Li said...

Ada ke macam tu.... . Salam merdeka

meo188 said...

merdeka!!!

SuFy said...

hehehe..kesian..tp yg sorang snyum2 lg..haha

Danish Andzar said...

Mmmm...masih ade lagi g blum merdeka rupanye...

lea said...

selamat merdeka...

bias® said...

kejam.

Razak said...

...mereka patut dimerdekakan

et said...

derg tu binatang peliharaan kot..huuu~

dak nakal..padan muke!

abu muaz said...

org seperti mereka inilah amat menanti kemerdekaan sebenar

ije said...

haha. yg sorang tu siap posing lagik. ngee..

ingat dulu2 kena kurung dalam bilik sebab gado ng adik bradik. ehe.