22.8.09

kit0rang lagik yg kena bagitau



"Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari.
kemudian DIA datangkan pula guruh dan kilat.
Puas kita menangis,mencari di mana matahari.
Rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI.."


48 comments:

Liliyuli said...

ok2. pakai la layout memana pun..
sume sama je..
menongkat dagu..
hahaha

bokbon said...

maksu korang memang la gatal, bluweekk!

heh..he..

Paradoks said...

mewakili seluruh ahli PARADOKS mengucapkan selamat ber Ramadhan kepada kalian dan moga Ramadahan kali ini menjanjikan seribu kerahmatan buat kita semua. amin.
-Aloy Paradoks

Paradoks said...

mewakili seluruh ahli PARADOKS mengucapkan selamat ber Ramadhan kepada kalian dan moga Ramadahan kali ini menjanjikan seribu kerahmatan buat kita semua. amin.
-Aloy Paradoks

khaLifah feDi said...

emm saya nk cari tulang rusuk saya hee!!!

HEMY said...

ko plak ilang kan kejap widget eh??ehehhee

Pok Li said...

Dulu orang-orang tua kata jangan tunjuk pelangi nanti tangan kudung. He heh ehe

ije said...

ada utusan.. ~

:)

Lionel Azry said...

syurga cinta?

joegrimjow said...

pose oooh
guruh berdentum2

Kuwe said...

mmg gatal pun.

elok jugaklah telan pahit manis ditengah bulan posa nih.

<< s| tED| >> said...

eeee.. gatal betul makcu ni!!!!

oranglidi said...

wahhhaha.. inilah layout yang dicari. haha..

ayat last tu macam dalam cite syurga cinta kan? ke itu pepatah arab?

TerubukMasin said...

pelangi petang ekk???

~0~ said...

hahahhaha...
rajinnye dia
selamat posa..posa x ari nie

Zaidon said...

Salam.. pelangi memang cantik :)

AiE bAhRi said...

Garukan je tangan maksu tu..biar hilang gatalnya..hehehe

AiE bAhRi said...

Garukan je tangan maksu tu..biar hilang gatalnya..hehehe

{lumut} said...

comel dak 2 org tuh...

Framestone said...

he..23x mak su korang mmg gatai...meh pak su babap die

Wanita Itu said...

cantik layout yang ni :)

bias® said...

pelangi? ya..pelangi cantik.

addyaholix said...

hilangnya sesuatu mungkin untuk sesuatu yang lebih baik.

salam ramadhan sharamli!

fq said...

mcm byasa dgr je ayt ni....
dlm syurga cnta ke?
hehehehe...
FQ sk cte 2...

fq said...

pnah dgr ayt ni kt syurga cnta laa..

mEiZ SHA said...

mak su dia ni nakal laa
;)

penjenayah merah jambu. said...

tergelak aku tengok budak berdua ni..
hahaha,pandai la ko ni sha,.seronok baca!kihkih2..

chipsmore said...

ok...cite syurga cinta ;)

dude said...

manis makcik kamu bertudung putih tu..
ececeh..

mamai said...

tongkat dagu tak apa jgn tongkat dunia hehehe...semua okay

ZARA 札拉 said...

mak su~

guna je layout baru~

triple x malaya said...

ulamak...cute ar....pelangi bukan kau...huhuhu

Precious said...

Hahh ... akhirnya bunga berputik juga kat sini. Hrap2 bunga tu nanti mekar mewangi. Jangan duk bergelap dlm hitam pekat lagi. Nanti susah nak kembang tauuuuu ...

imHepPie said...

huii mokcik neh...ayu seyh...muahaha...

oit bdk2..maksu korg mmg gatal baru taw ke muahahahaha

azuan said...

gambar maintain je!!
huhuuu...

chimera said...

saya tak berapa sukakan pelangi... walaupun dia memang cantik mempesona pelbagai warna, tapi muncul dia sekejap sangat... Walaupun Allah hilangkan sekejap matahari. saya akan menanti, sebab esok (kalau umur masih panjang) mentari akan muncul lagi...

pakDin said...

eden x kesah...
ekau pakai la manO-mano pOn..
janji ekau update...hehe

messyremo said...

haha~~

maksu,gmbar maksu ni mmg suke posing nongkat dagu yer~~

Adry said...

haha... lantak la guna layout apa pun... janji tuan punya blog rajin update... ramai kawan... tetap meriah punyer.. hahaha

lieya shayunk said...

yg ni ke layout dulu yunk oii...ok la ni..not bad...=)

faiq said...

pasni pahit manis sumer ko telan..
hahaha..
ayt pasrah

green said...

jd hargailah

en_me said...

matahari guruh kilat matahari pelangi.. tapi bulan dah datang blomm.. ekeke

Cik RaRa said...

gune la layout bru maksu ;)

cumel la ank buah tu

balqissy said...

heheh~ baru pasan sume pics tongkat dagu :p

salam ramadhan jua ^.~

nuyuljana said...

"Kadangkala ALLAH hilangkan sekejap matahari.
kemudian DIA datangkan pula guruh dan kilat.
Puas kita menangis,mencari di mana matahari.
Rupanya ALLAH nak hadiahkan kita PELANGI.."

luv it! :)

pagi tadi dapat tgk pelangi.

pauhputik said...

mesti sayang kat anak buah nie

asyik tayang gambar dieorang je

kawe nie anok buoh duk sabah, nok

jupo pom payoh

lea said...

pelangi memang cantik:)