30.9.09

saya dah ada pakwe.jadi saya kena st0p berbl0gging

saya dah ada pakwe
s0 xb0leh nak update bl0g ni selalu
sebab bila selalu update, nanti ada yang tinggalkan k0men
bila ada yang tinggalkan k0men,nanti mesti pakwe saya baca
bila pakwe saya baca k0men2 tu, nanti pakwe saya jadik jeles
sebab yang k0men tu ramai laki2
bila pakwe saya jadik jeles, nanti pakwe saya tinggalkan saya
bila pakwe saya tinggalkan saya, nanti saya jadik single
saya xnak jadik single,saya muda lagik




b0leh pakai x alasan kat atas?
sebenarnya saya m a l a s
nak update




68 comments:

sha said...

kumbang x sekuntum..eh..betoi ke?

azzaliena suziantie feisal said...

wehhh
sobsobsob

ummm
kenapa macam aku punye laki punye bekas puye reason ek..huaaaa

et said...

rejected!

xley!

kne update gak..haha~

{lumut} said...

haha.ko dah ade pakwe ke?
ko jgn kasi pakwe ko tau blog ni,
tak pon slow talk la ckp bukan ade pape pon.sengal.

ade gak sorang blogger dah clash sbb blog.gle ah.

...sarah n... said...

hahaha. boleh je.

ehhh? bukan dah guna pun kan? hahaha

penjenayah merah jambu. said...

hahahaha..TAK BOLEH.

lau pak we ko cemtuh,harus kubakar-bakar beliau sebelum kubakar kau.. :P

oranglidi said...

hoho.. bagus2.. at least terapdet gak blog kgemaran wa nih. haha..

wa rase nak buat alasan yang same je kat blog wa.

M.YAZID said...

wah! best gile entry ni!!! eee... pakwe jeles ek? heheheeh... jgn stop berblogging sbb kamu dah ad follower yg byk... cube awak terangan elok2 pada die... dgn blog leh wat duit taw... jgn stop k...

al-lavendari said...

carilah pakwe saya suka baca komen orang !

satu lagi, kalau malas update x ape, sbb kita juga perlukan orang yang suka komen blog orang, tapi malas nak update blog sendiri. kalau tidak nanti sapa pula nak komen blog saya.

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

tahniah2....
dah ada pakwe....
memang susah sket nak main blog ni

diorang suker skodeng blog kiter....


salam kenal.....

apei said...

tak boleh pakai. gua tak nak dengar alasan. sila update. hehehe..

apei said...

tak boleh pakai. gua tak nak dengar alasan. sila update. hehehe..

apei said...

tak boleh pakai. gua tak nak dengar alasan. sila update. hehehe..

apei said...

tak boleh pakai. gua tak nak dengar alasan. sila update. hehehe..

Anonymous said...

sepi itu indah xyah pening palo...

*_NaZa_* said...

alasan kekanak berumur 8 taun...

QueenWizza said...

ler.jgn mls2 apdet. hehe. alasan tu xleh pakai ;p

F A R Y N said...

bley...









blah.



hahahahahaa

mamai said...

shah seandainya itu alsan yang kau pakai maka dengan penuh rasa kesal pakcik katakan hampa betul....

kalau betul la kau dapat pakwe cam tu yang jeles dengan komen kawan-kawan kat dalam blog pakcik rasa kau harus tinggalkan dia dengan sekadar segera hahahaha

faqhrule said...

elehh kalau bakal suami pun, jangan jadi alasan malas nak update

sI tEDI said...

alasan munasabah!! munasarawak pun iye!!

Watierman said...

Salam Sha..it is just an excuse!!! Suka hati Sha lah...ini kan blog Sha...tapi kenapa nak kata sebab Pak We pulak..yg dah bersuami ni cam mana????...kalau dah orang suka...baguslah...ni kat cyber jer...bukannya mamat2 yang komen tu buat apa2 pun...Dah...mai makan kat blog akak!

ZARA 札拉 said...

hahaha~


saya jatuh cinta dgn kamu sayang.
sila update sellau.
kalau tidak saya bakal rindu.
kalau rindu sgt saya bakal layu.
kalau layu bakal mati.
kamu mahu saya mati?

alien said...

hahaha...

alasan yg kukuh?

kihkihkih

Uruchimaru @ kf said...

eleh mcm2 alasanmu..!!!

Jard The Great said...

waaaa.. pakwe baru atau pakwe lama neh.. hehehe

saypOOL rafhtello said...

xbole diterima..rejected!!
haha.. ;p

Mr PenyuBiru said...

bleh..bleh..nnt dah kawin continue blogging smula.hehe

s@yangh@sni said...

ye arr tu...

aku pun dah malas gak..

bokbon said...

takpe, gua janji gua takkan jeles..

~0~ said...

u single??? ye ke....

kahkahkah...xley blah alasan tue

mugiwara said...

dia jeles buta tak?

kalau jeles buta, kau susah nak hidup we..
kalau tak jeles buta, kau memang ngada ngada~

jangan malas!

Lionel Azry said...

pemalas!

miSs siv said...

ko mmg pemalas~
and aku pun mcm dah berjangkit nih~~

farah said...

ahhaha.

alasan itu tidak boleh dipakai.

:D

Framestone said...

alasan xleh blah...
lantak la die jeles... dah org nk komen.... xpaksa pun org komen kan...

if ade bf cam tue... baik putus je la... n ckp kat die.. bukan die sorg je hidup kat dunia nie he...23x

aloy_paradoks said...

kreatif alasan.

imHepPie said...

jgn nak perasan...

mOhd irWAn said...

ow dah ader bf ea...

Nur Mariaminul Amalina said...

pkwe maksu,
sy girl.
sy xkn tglkan kmen2 yg mjeleskan anda.jd, benarkan mksu utk bblogging.

hehe

ije said...

kita sama.. malas update. feeling raya lagi kot. haha

JIMMY ASMARA said...

bila pakwe lu tinggal kn lu..boleh la bang jimmy masuk..

yeay!!!

Liliyuli said...

alasan semata-mata ke betul-betul dah ada pakwe ni?

pssttt..apsal si apei buh komen byk kali yg sama?

hahahaha

anakcikmad said...

xle pakai daaa....haha

Myza Pesona said...

Sha,
Apa-apa aje! Tepuk dada tanya selera!Terpulang pada diri sendiri! Cakap MALAS kan senang! Tak payah pening2 nak cari alasan, hehhehe!

azuan said...

senang3 cari pakwe yg da blog gak..
tak payah nak gaduh3 huhu..

kakna said...

lorr jangan la gitu.. sape lagi penting follower ker pakwe?? ahaks.. dilema tuan punyer blog nak jawab..

Wanita Itu said...

alah...sebenarnya mmg dia dh ader pakwe..
ihiks ihkssss..:P

cookie devine said...

kamoo














masih seperti dulu












rajin2laa.

Solehah said...

x boleh..hehe..
eh, main terjah je kan, selamat berkenalan..

kawie2020 said...

ooo..dah ader pakwe..
take care n jgn nakal2 ngan pakwe tuu

anaklaut said...

salam...

kbkk betul jawapan tu...:)
salam singgah..:)

Dhada said...

Agak2 bole pakai kt budak2 la . Hih

Nabil Fizri said...

pemalas!
kapel dgn pemalas?

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

ceh..baru ada pakwe dah nak stop, kalau dah kawin???


alasan mu tak boleh di gunapakai sila cari alasan lain!!

lalink7 said...

shaa...
tak berapa kukuh la alasan tue..
hehehehe..
sila cuba lagi untuk malas meng update..hehehe

cookie devine said...

kamoooo















mmg pemalas.
















rajin2 laaa

mEiZ SHA said...

xnak laaa
update laaa dear...:)

k.e.r.i. said...

saya xnak jadik single,saya muda lagik

apsal aku rasa ayat ni macam terbalik je.

joegrimjow said...

nak cakap single lagi la tu?
lalala~

lokman@keme said...

gua ada bini lek je blog.

messyremo said...

haha..

ko ni lawak betol...

aku rase ko tak payah gtau ko malas nk updet blog

baru best sket citer~~hehe

en_me said...

takper, nanti awak jadik single, leh nak update blog ni selalu.. kannnns

mrHan said...

haha ni pun blh jadi issue kew?

SuFy said...

hik3..x boleh malas2 sis..nanti orang ramai merindu nak baca blog ni..huhu

Sharif John said...

Dasyatnya sebab....

pauhputik said...

alasan ke memang betul cik sha???

ntah2 betul balaks control

BD Fabregas said...

hahaha, lawaknya entri ni.. kesian dia kena balak control..