1.9.09

teng0k..lagik ringan kan?

makcik ni cakap dia ringan kecik2 dulu.
kal0 ringan mesti la ayah kita dukung kan?
kal0 berat yang kena duduk atas riba.
jelir
kecik2 ringan
besar2 lagik ringan
tak caye?
dah2..jangan nak jeles2.

65 comments:

imHepPie said...

kuang ajor....haihhh

xpe tnggu aku da kawen ngan org kayo gi slim world ar..huhh..

mugiwara said...

ceh~
cam poyo je...

sI tEDI said...

aku ingat ringan2.. teruja sekejap...
la la la

F A R Y N said...

eceh....taruk gambar masa kecik2...

khaLifah feDi said...

bape berat kamoo skrg ?

balqissy said...

memang tak caye :p

al-lavendari said...

kecik2 ringan badan ... sudah besar ringan mulut. Jangan pulak kecik2 ringan badan ... sudah besar berat mulut!

boboiz said...

ringan mata memandang..ringan lagi bahu memikul....ada ke peribahasa gitu..hehe

miSs siv said...

ekekekee~
fight sape lagi ringan dgn cik mimie ke sha~
hehehe
=D

Wanita Itu said...

takk caya yeay..... :p

alien said...

hohoho...
xpaham

mamai said...

wah dah besar pun nak kena dukung ker tak malunya hahahahaha

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

ish ish..

cik seLamaH KunDang said...

soh gorila angkat dia ckp ringan ar

{lumut} said...

ringan seperti kapas..
cikgu aku aja dulu..
haha

s@yangh@sni said...

ko pun jeles gak ngan makcik itu..

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

a'ah la...tk perasan plak...

addyaholix said...

berat dosa. haha!

HEMY said...

heheh..besar2 ringan je tgn nk cubit or sepak org eh??huhuhu

missdiya84 said...

ringan tulang takpe..kalo ringan badan..gamaknye melayang..

oranglidi said...

ahaha!! serang menyerang nampak nye! haha..

yang penting sekarang sape yang ringan? lu ke die? hahah

Dhada said...

Kite kecik2 berat sbb tembam . hihihi

aloy_paradoks said...

kenapa kalau kecik ringan?

apei said...

ringan-ringan pun mau gak cecah 55kg tu..

Framestone said...

oh tiada maknanya he..23x

Pok Li said...

Dah besar ni sapa dukong?

Adry said...

ringan ker?? hehe... mintak alamat ble... hantar ke adrysabry@yahoo.com ek.. nak kirim kad raya..

Lionel Azry said...

kecik2 dosa tak diambil kira lagi..
cuma try timbang tgk :P

k.e.r.i. said...

ringan ke?
sebelah peha je dah berat macam lori balak.
haha

cookie devine said...

cacing ke dulu tu pasai ringan.ngehngeh,,,jgn mare ekkkkk.....

et said...

x caye ringan..hoho~

SuFy said...

salam, sis..nak tnye cket bole?hehe..hurm, cmn nak wat pic mcm kat template sis ni..kalo bole, ajor la..hehehe..

*sis ke dlm gmco tuh?huhu..cumil!

Paan said...

Kalo berani suro bapak you tu angkat waktu umur skang la. Tengok kena maki ke x...

Monkey D Luffy said...

dah kawen suami yg angkat plak

haha

Liliyuli said...

ringan kew?
yang ringan hanya lah tisu jamban..

DaliaLiyana said...

nmpk sgt kelentong dah besar lagi ringan...heheheh...

Dba Ghani said...

aku x ringan..mcmne kau jd ringan ha?

TerubukMasin said...

gua tgok cm tk ringan pn..
kalau ringan..
rsenye diangkt 1 tgn je tu..:p

John Iverson said...

Ringan ke? brape ye berat? hehe

Watierman said...

Salam Sha...tak adelah ringan sangat pun tercondong gak badan si Abah kamu nak mengendong tu....karang terlepas...melalak pulak budak ni...hihi...tahan jer lah...

Hidemichi said...

Ringan2 pun tak seronok sgt kalau musim ribut!hahahah

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

brpa berat? 10kg? mcm berat beras je.. hehehe

nuyuljana said...

i lagi ringan sebab abah dukung atas tengkuk masa kecik2.

;p

Nur Mariaminul Amalina said...

haha.
mesti bpe gram je kan.

bias® said...

uii...macam a.galak?

mOhd irWAn said...

perasan jer...

anaklaut said...

salam..

best n3 ni..tulah kasih ayah..wp "ringan" ttp dukung jugak kan..hehe

Mak Su said...

ala.... tak de sapa pun dukung maksu, adakah maksu berat?

Yern Ain said...

haha.. baru pasan.. pakcik dukung anak dy dah besa la.. ceh ceh..

lalink7 said...

hye sha..
huhu..
kuat nyakat ek kamu..
so notty..

messyremo said...

haha~~

ringanla sgt~~haha

mcm ketat je muka pakcik tu=P

kompem berat~~

Precious said...

Jangan berat sendat ngan dosa dah lah yer ..

joegrimjow said...

tipuuu

joegrimjow said...

beratttt

Pekerja Kontrak said...

Kecik2 mmg la rengan..

lea said...

alahai....

ije said...

lagi2 bulan pose ni.. lagi ringan kan?

Jard The Great said...

ku percaya.....;p

Riezal aka Rezdrake said...

hehe lagi besar lagi laa berat.. awat lak ringan hahha :)

Pais Chaos said...

macam terpaksa je muka si ayah mendukung..

chipsmore said...

ok..mmg ringan...x jeles pon ;)

Kojack de Alloohaa said...

muka pakcik tu cm x tahan ja..hahaha

ya2 ku percaya keringananmu itu..hahaha

triple x malaya said...

ape ade dengan ringan...hanye ringan kan..

Kuwe said...

aku mls nk cakap brapa berat aku je.hahaha.org pompan pun jeles weh.

faiq said...

ko x bole seringan aku.huhuh