22.10.09

budak sek0lah yang xde kerja sek0lah waktu cuti sek0lah memang macam ni ke?







lagik lama cuti sek0lah lagik banyak gambar-gambar budak ni dalam lapt0p akutension

64 comments:

Paan said...

Samok...sukut...semua ada-lah senang cite.

mamai said...

budak sekolah nie boleh jadi anak pakcik tak

cik intan (◡‿◡✿) said...

.haha siapa tuh?
.ur niece ke?
.mesti ikut prangai mak su die ;p

ZARA 札拉 said...

muahahha~

maksu pun layan je la ye?

fahruzzaman.Ismail said...

kasi buat kem perkhemahan kat kedai gambar la sha....hahahaa

ZARA 札拉 said...

Makusu ke layan sajork~

Liliyuli said...

hahaha~
budak² memang gitu..kuat berangan..

lemangcute@chah said...

itulah isteri laptop berkemera nieh,... adaaaa jer gambar yang nak menyelit..

farah said...

anak saudara ke nie?

hehe.

faqhrule said...

tengok la maksu dia camna pulak

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

hahahaha
sila letak pasword laptop kamu atau budak sekolah yang cuti sekolah itu akan mengupdate blog kamu..muahahahhaa

lieya orange M.I. said...

...dorang ni mesti rapat ni...
...sweet jer mereka...=))

...maksu dorang pun mesti sweet gak time kecik2 dulu...=D

Wanita Itu said...

amboi bebudak nih hee..

seb baik comel hee..

eliza said...

comel2..lg bnyk gmbar lg bgus..:)

lalink7 said...

bagusla ade maksu yg suke mlayan camneh..mesti babay fruits suke..hehe

{lumut} said...

haha..
comel2..
aku rse mesti die ikut tabiat ko mase kcik2..hehe

al-lavendari said...

anak sapa la ni ? tentu ada kena mengena ngan awak kan ?

Solehah said...

haha..cuti sekolah lama lagi..abis la..beli external hardisk..

*_NaZa_* said...

maksu die pon 2x5 agaknya nih..

Uruchimaru @ kf said...

ump kecik2 dh berangan nk jdi model ea..!!!

Lionel Azry said...

kirim salam oke? :P

Nabil Fizri said...

gua tercium skrin lptop td

Pok Li said...

adik ke tu...

et said...

keh3..adik2 sye pown suke mgodak lappy kalu sye blk umah..bsepah gambo derg..huuuu~

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

bagi la depa can malican nak posing
hehehhehhe

missdiya84 said...

comel2 anak buah sha

oranglidi said...

budak2 zaman skang memang macam ni. wa dulu nak hambik gambar kemain susah. nak kena tambah kodak lah, nak kena pulas kamera lah.. kan?

green said...

gambar sendiri??

pisey itu aku said...

haha.
aku kalau cuti-cuti pun cenggini gak rasanya.sebab tak ada siblings nak tolong snap kan,jadinya penuh gambar bilik,katil bersepah,bla3 yang aku snap.haha.

gila comel dak2 ni.

cookie devine said...

terima laa hakikat yg lappy kamoo full ngn gmbar diorg.

-aTie- said...

comel la dorg..cuti skolah dh stat ke

www.khaizarien.com

.ella ainnadjla. said...

so sweet...
bakal2 model dimasa depan..=D

nice blog*

Hisham said...

biarla...mmg mcm tu la...anak2 buah i pun cmtu gak...bebudak la katekan...k la u tk cre k

DaliaLiyana said...

alahai...cute la...comey2 belaka..anak sapa la ni??

kawie2020 said...

cuti sekolah memang budak2 enjoy sakan... layan je lah..hehehehe

dude said...

ni sape kat sebelah ni?

Ftyyhahh said...

xpe la nnti ble dorg xde br nak rindu ;p

aloy_paradoks said...

lambat lagi ke diaorg ni nak besar?

Sharif John said...

Gamba adik ke ni?

abu muaz said...

kalah model-model termasyur.

sha said...

budak ke tuh???...hik

apei said...

ni mesti lu yang ajar ni.

Watierman said...

Sah-sah ank didik Maksu lah tu...sepesen jer perangainya.....

mOhd irWAn said...

wargh memang xder keje tol budak2 nie.....apa la salah kalo buat hikmat masyarakat ekr...hahahha

Mak Su said...

hihihi, buat gapo tu?

lupekanje said...

haha..moral of the story...kena la bagi diorg kejer sekolah bebanyak masa coti..
kalu tk, selagi ada byte2 kat laptop/PC selagi tu akan di isik ngan gamba2 diorg dan video2 tahaper2 yg di donlodnyer...cam pc acik nih...

AiE bAhRi said...

biasa la tu..dh n abis tahun..keje sekolah tak byk..hahaha

Da' daffodil D said...

sha, aku rase prangai depa duk ikot makcik dia kot? haha

Framestone said...

byk gmbr xpe..jgn byk virus je

www.broframestone.com

miSs siv said...

agaknye die ikut perangai maksu die kut..
=p

ije said...

haha. release tension la tu. posing puas2.

azzaliena suziantie said...

babysitter ke cik kak???
hahahahha

lea said...

sapa tu?
comel...

Fatt Chin Choy said...

erk
macam lesby jer satu pic tu

Manusia said...

sape nie?
jiran sebelah rumah ko hihi

y@n@ M!B said...

hehe..cutenyee ^_^

chipsmore said...

kenapa ur pic xde??? haha

al said...

salam..

comel2 belaka..tu..
tahun berapa tu?

terompahkayu said...

tangkap gambo banyak2 lagi k!

triple x malaya said...

berape umur budak ni..?

Pais Chaos said...

kasi simpan buat bini lagi 20 tahun boleh tak??

@LiYaNNuaR said...

sape yg ajar??? maksu, ekkk???

Si®_®oLL™ said...

ank spa la neh???besa la tu bdak bru baligh @ mumayiz..eh btol ka mumayiz

Jard The Great said...

kecik2 da pandai amik gmbr gedik2.. aku da ketinggalan.. ehehe