5.10.09

cucu sap0 ntah..


nampak macam dah sekepala.
tapi apasal ntah dia je yang selalu nak kena jentik telinga dengan t0kwan.
tu la yamien..lain kali jangan nakal sangat..kan dah kena..
t0kwan saja je tu.dia sayang yamien sebenarnya.
rasanya la.
tak pasti sangat la yamien.
yang maksu tau,t0kwan sayang maksu.
yamien jangan jeles!

peluk

42 comments:

zeti said...

btul sha ckp, like tokwan like cucu :)

Mr PenyuBiru said...

nynnyikan selalu lagu "pliss..pliss..pliss... kamu jgn nakal.."

nnt dia tak nakal aa.hehe

ZARA 札拉 said...

hahaha~

sama gayanya~

Solehah said...

hehe..gaya yang sama dengan tokwan..pandai btl yamien berpossing ya..

cookie devine said...

CC rasa maksu yg jeles.lalaallalalalala

zamdotcom said...

keh keh..
bunyi ayat tu mcm maksu jeles kat yamien je ^^
ooo maksu jeles sbb tokwan sayang yamien yer?!

p/s: daku juga kekurangan kasih sayang ^^

faqhrule said...

paksu pun sayang maksu jugak..eh silap paksu sayang yamien jugak

Uruchimaru @ kf said...

kamoo pn kena jentik jugak kan..!!

JIMMY ASMARA said...

mana ada!
tokwan sayang gua la!

maksu2 duduk tepi!

missdiya84 said...

wawawaw...memang cucu tokwan betul nih..

style tuh yang penting kihkih

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

maksu meh aku jentik mauahahahhaha

imHepPie said...

eleh maksu jeles..

ala yamien jentik telinga xpe la kan..

maksu tu dulu slalu kene rotan kan??kan??

mOhd irWAn said...

sebijik sedaun la....

Liliyuli said...

lu tak kesian ke ngan anak buah lu?

oranglidi said...

dah tu lu bile nak ade anak weh?

soklan ni lu wajip jawap

apei said...

alaa rilek la yamien baru kena jentik..

al-lavendari said...

perasan !

Lionel Azry said...

atuk borek cucu rintik!

kawie2020 said...

tokwan memang dengan cucu nih...
kadang2 aku terase gak coz waktu aku kecik2 dulu takde plak ayah aku layan aku cam dia layan cucu dia...
opsss.... terkeluar topik plak...
I sayang maksu gak.. dok dekat2 i yer.. hehehe...

et said...

gaye sme seh..hik3..

mn tumpahnye kuah kalu x ke nasi..x gtu? ^^

boboiz said...

patut ada gambar maksu dia gak sekali sambil tangan bersilang sama ngan diorang..

mamai said...

encem budak tu...

sI tEDI said...

cucu tok wan betul ni!!

syahbandar87 said...

jeles la..biler la agaknye leh dpt ank sedara rmi2.hmm...silap2 anak dlu yg dpt rmi sblm dpt anak sedara.hehehe

bias® said...

comel!

pal7 said...

tokwan sayang maksu..

maksu sayang sapa?...hehe

lieya orange M.I. said...

...tokwan jentik sbb syg...
...cucu tokwan mmgcamtu...=)

anakcikmad said...

haha...
comel...
sama lak pose nye...

DaliaLiyana said...

mana kan kuah kalau tak tumpah dalam pinggan...hehehe...
sama comeyyy...:)

Wanita Itu said...

tak abis2 ngusik anak sedara hee...

-aTie- said...

memang cucu tokwan btoi la...ahehehe tgok gayanye same aje

www.khaizarien.com

Fatt Chin Choy said...

gaya memang sama ler
haha

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

uish....
posing yg sama la...
kekekke....

yamien yg comey.....

tok wan mcm garang jer muka nyer

hehehheh

xyznad said...

comeinyer yamien sy.. =)

messyremo said...

gaya same..

rupe pun dah ade..

mimik muka pun dah same tu..hehe

Mak Su said...

like grandpa like grandson

joegrimjow said...

maksu wekkk

Hidemichi said...

yelah, sorang kene jentik sorang lagi kene piat!

pauhputik said...

kecik ati budak tu kalau baca en3 hang neh

hahahah

maksu poyo jek

miSs siv said...

giler same posing~
hahha
ayat ko keji giler~
=D

triple x malaya said...

jemputan khas dari aku wakil paradoks..semoge anda dapat hadir ke event kami nanti...maklumat lanjut sile terjah blog aku..

lea said...

gaya di0rg sama la...
pasan je maksu yamien ni...ngeh3