6.10.09

sayang BUDAK LAKI-LAKI lagik bagus dari sayang LAKI-LAKI



sebab-sebab:
1.b0leh pel0k sampai berpeluh
2.b0leh cium sampai ada bunyi mmmmuaaaaahhhhh
3.b0leh cubit pipi sampai tembam
4.b0leh sekeh sampai nangis teresak-esak sampai keluar hingus
5. ..........................(sila isi tempat k0s0ng)
6. ..........................(sila isi tempat k0s0ng)
7. ..........................(sila isi tempat k0s0ng)
8. ..........................(sila isi tempat k0s0ng)
9. ..........................(sila isi tempat k0s0ng)
10.tak menyakitkan hati

sayang LAKI p0n bagus jugak dari sayang LAKI-LAKI
sayang LAKI-LAKI ni sebenarnya bagus ke tak ni?
garupale





p/s:tu la..lain kali jangan paksa tuan bl0g update..teng0k..entri p0n dah jadik macam 0rang tak bet0l

83 comments:

HEMY said...

hek eleh..tu sume kat aku leh buat...

Unrestmind said...

hye salam menjengah..syg laki2 or syg laki same je bergantung pd niat masing2..lps kite usaha kite tawakal je la...k la u tk cre k,bubye

mamai said...

mula-mula sayang budak laki-laki
pastu sayang laki-laki
pastu sayang laki
cuma jgn sayang laki orang

Solehah said...

hehe..aku sayang anak buah laki2 dengan rotan..ehehe..kalau dorg nakal la..rotan cuma pensil 2b kat tapak tangan..isk2 jahat kan aku??hehe..

Mr PenyuBiru said...

uii..dah pakai spek pun mata bleh terjojol keluar ek.hehe

nursarah87 said...

sokong la entry nih..hehe

sI tEDI said...

lebih baik sayang aku dari sayang laki-laki!!

oranglidi said...

hehehe. wa nak suh lu apdet gak. xkira lah apa jua. haha.

uih. len macam je entri ni. dah ade boyfren kot.

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

yang ko dah bagi empat tu pon dah cukup.aku setuju sangat.

yang penting, jangan sayang LAKI ORANG. okeh?

azzaliena suziantie feisal said...

boleh tido same same..hahaha

al-lavendari said...

sharamli,

sebelum sayang laki, awak kena sayang laki-laki dulu ... sebab laki-laki lah yang akan jadi laki awak. tak boleh by-pass !

imHepPie said...

apsal dah maksu korg neh..

ni mesti kes kemaruk nk syg laki2 la tuh..kan maksu kan..

sha said...

heheheheheheeee...geliiiii
sy lelaki.

Lionel Azry said...

seksis!

Precious said...

Tengok tu .. sampai terjelir lidah!
Budak laki-laki ni boleh suruh2 buat itu ini kan?

xyznad said...

mcpa hilo.. cakap pon berbelit2.. 'nyela' laa..

bokbon said...

eh..sayang laki-laki bagus apa, try dulu kat gua. takpe gua rela jadi bahan ujikaji, hah..ha..

saypOOL rafhtello said...

aku budak laki-laki.. ;p

penjenayah merah jambu. said...

bagus kalau dia pun sayang kita.
ehehehe,tapi bab boleh peluk sampai berpeluh tu memang best,i likeeeee! :)

Heidi Shafiq said...

bagus la.. lebih2 lelaki kacak cam aku ni.. :P

pauhputik said...

sayang laki-laki pon best jugak

dapat kahwin

dapat wat tu

dapat anak sendiri

anak laki pon boleh kalau ada rezeki

hahahha pertama kali wat komen 18sx

azuan said...

sayang laki-laki x buleh woo..
sayang aku takpe hehe..

Pais Chaos said...

saya budak laki laki 3 tahun.. peluk la saya!!

Fatt Chin Choy said...

sayangilah laki yer

kawie2020 said...

ooo... bagus tu sayang budak2... baik untuk rawatan jiwa... sayang laki(suami) pun bagus gak, bleh dapat pahala banyak.. kirenye istri solehah ler.. senang nak masuk syorga.. kalau nak ler..

aku plak sayang semua... hehehe...

{lumut} said...

ohh aku stuju!!
kalo nak masuk bilik ngan dak lelaki pon org tue x pandang slack..wah!

Uruchimaru @ kf said...

tunggu ler ko bencenta nnti =p

mOhd irWAn said...

5. bole buli...
6. bole tidur sama2
7. bole paksa suruh mengaku yang awk tu cantik..
8. bole marah budak kecik..
9. Sebab bila buat semua diatas boleh jawab (akukan lagi Tua).hahhahahaha

ZARA 札拉 said...

betuL!

boleh cium2!!

Adry said...

hahaha... siap ada ruang isi tempat kosong ek.. hehehe

cik seLamaH KunDang said...

butul3x.syg budak laki lg besh

Watierman said...

Bagi orang yang banyak kasih sayang untuk dikongsikan...kita kena pandai mengagihkannya pada saluran yang betul...dengan cara yang betul...untuk budak laki-laki...lain caranya, untuk laki-laki pulak...lain caranya & ada batas2 tertentu...kalau untuk laki....pun mengikut batas yang ditetapkan...pendek kata....semuanya ada garis panduan dan piawaian yang telah ditetapkan.....so maksu....update diri dengan semua tu....jgn lupa update blog juga!!!

cookie devine said...

Sayang budak laki2 lagi baik
1-blh main kejar2.Ngn sayang laki2 silap hr bulan kita dia kejar.

2-Blh tido sma2 ngn budak laki2,ngn laki2 harus negetif laa kan

tu jer yg ada dlm otak.....

Framestone said...

sekali die update...

ops xnk komen he...23x

Dba Ghani said...

keh3....aku kat nilai la!! nak dtg ke????ym laa

mugiwara said...

aku nak giget budak budak tu~

Mak Su said...

kih kih kih ... maksu suka semuanya :)

mugiwara said...

ah~

lupa nak bitau...

aku pun budak laki laki gak~

Jard The Great said...

bagus.. bagus.. silalah hapdet lagi...... ;p

triple x malaya said...

gua lelaki bukan laki2...

miSs siv said...

syg aku jek ah~
=p

DaliaLiyana said...

akak setuju..baik syg budak laki2...dr syg lelaki...hehhee.. ( ye ke dikk oiii..)

syed mohamed bin syed hassan (jen) said...

np kat budak je??kat jen pon leh wat.....jen x kisah....(gediks)

anaklaut said...

jiwang sekali sekala tak pe kan..:)))

lawa pic tu..

Da' daffodil D said...

i suke part pelok2 cium2 ituw!!! :p


ps : eh, laki2 kite x leh wat gitu ka? haha

terompahkayu said...

saye pun budak jgak ;)

mEiZ SHA said...

hahahaha
setuju ngan mamai
jgn sayang LAKI ORANG suda dear..;)

boboiz said...

kene sayang laki laki gak, baru lah nanti dapat budak laki laki..huhu

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

sangat2 betul
sebab tu saya sayang ANAK BUAH saya yg lelaki itu

dari sayang lelaki merangkap bopren....

hehhehehe

Hidemichi said...

sayang LAKI-LAKI bleh bawak pegi shopping!

k.e.r.i. said...

jantan tak nak sayang?

lieya orange M.I. said...

...aar la, sayang budak laki lg best...

...eihhh, tp per beza ni sayang laki ngan sayang laki-laki??...
...konpiuss=0...
...('_~)...

nuyuljana said...

hahaha.

nak sayang budak2 laki2 mmg lg bgs!

sayang laki pun bgs gak. isteri solehah kot.

sayang laki-laki jangan byk sgt. nnt diri merana!

muahaha.

;)

AiE bAhRi said...

sian mata sha jadi gitu...=)

sayang diri sendiri lg bagus..

en_me said...

ammvoiiii, akak sha nk berlaki ghupernyerrr..

JIMMY ASMARA said...

sayang budak laki x menggairahkan

sayang laki menggairahkan

sayang budak perempuan x menggairahkan

sayang perempuan menggairahkan

pendapat gua!

Nabil Fizri said...

gua asal2 budak laki laki.

missdiya84 said...

yang penting jgan sayang laki org dah la sya hehe

pisey itu aku said...

agh.
gonna miss my anak buah!!!

maiyah said...

syg pd memana pun takpe tapi nak kena tau bawak nyer :)

Kojack de Alloohaa said...

aku syg smua kecuali pondan..hahaha

messyremo said...

haha...

aku suka sume gambr2 yg d kartunkan tuh..hehe

chipsmore said...

tahu xpe...baik sayang budak kecik...sayang laki x betol..memang sangat nyakitkan hati :D

chipsmore said...

betol betol..budak2x ley ciom pp dy...dapat bercinta ngn laki curang..sangat la menyakitkan hati ouhhhh

bias® said...

macam pelik lah pulak aku nak sayang budak laki-laki?

oranglidi said...

wa nak lu apdet!!

aloy_paradoks said...

kompen budak tu lelaki?

chipsmore said...

mana tuan blog hilang ni?? ;)

Pok Li said...

sayang lelaki le baru ada budak laki-laki

BD Fabregas said...

sayang laki2 pun leh wat apa sume mende tu..

muhdzahari said...

kenapa ditutup mata? macam pesalah jenayah je? he he

lalink7 said...

betul tue sha..
cium kanak-kanak lelaki nieh membahagiakan..hehehe..
suke dengar chup chup nyer tue...
bukan cium satu tempat je..6 tempat tue..hehehhee..sweet nyer..

et said...

err..bgos la kot syg laki2..tp, mmg syg bdak laki2 lg bez..ngeh3~

~0~ said...

kalo syg aku baguih jugak...kahkahaka

eliza said...

erk..jgn syg laki org sudah..hehe

Ftyyhahh said...

daku amat setuju :D

abu muaz said...

laki, laki-laki, lelaki , kelakian...akhirnya mesti jumpa yg ada kelakian kalau tidak tak ada maknanya.

Shifu67 said...

alaa.... laki-laki tu buat2 la macam budak laki-laki... (nak jadi budak laki-laki itu...hehehe)

SuFy said...

hehe..sy suka budak2 je x kesa laki ke pompuan..best boley giget2..haha

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

ish-ish..

meo188 said...

awat mate cenggitu... huhuhuhu

lea said...

gile ganas mak su..
sian nampak budak laki-laki tu kena paksa peluk..haha

-aTie- said...

ngee =D saya pun saya budak laki laki