15.1.10

memang nak kena cubit

Saya sebenarnya tak kisah sangat pasal ni.Tapi kal0 hari-hari macam ni,saya kisah!Ada ke patut asal bangun pagi je terus nak pasang cd.Dari pagi sampai ke malam.Ulang benda yang sama pulak tu. MariBelajarMembaca tukar ke LaguKanakKanak. Dari LaguKanakKanak tukar ke MariBelajarABC.Dari MariBelajarABC tukar ke MariBelajarMembaca lagik.Dari MariBejarMembaca tukar ke LaguKanakKanak pulak lagik sekali. Benda ni berulang dari pagi sampai ke malam.Sampai lirik dan skrip tu p0n kita b0leh hafal.


MakSu : Faris, Faris tak kesian ke kat cikgu ngan abang ngan kakak ni.Sian di0rang.
Faris: Kesian ape?
MakSu : Ye la dari pagi asyik nyanyi untuk Faris..sian cikgu tu kan. kita bukak cite lain erk. cikgu dah sakit tekak da tu.
Faris : [angguk je]

2 3 minit lepas tu dia p kacau t0kwan dia pulak.Abah memang pantang kal0 0rang kacau-kacau ni.Sebel0m abah mengamuk saya patut selamatkan Faris.

MakSu : Faris j0m bukak cd ABC ni j0m.[dengan harapan dia tak kacau abah]
Faris : Cikgu penat la.Sian cikgu.Dah sakit tekak dah.Apa la maksu ni.

cubit jugak aku budak ni kal0 ibu dia tak teng0k.marah

60 comments:

faqhrule said...

kesian kat chegu juga

ber_uwang said...

eleh tak berani cubit

JohnJenin said...

hahahaha bijak bebudak zaman sekarang nih..

nursarah said...

ish, aku pun nak cubit gak budak tu..huu

al-lavendari said...

itulah rasanya nanti kalau awak dah ada anak sendiri !

chah~ said...

ahahaha.. comel je faris ni.. haha

~0~ said...

hahaha...

ape la mak su ni...ekkekeke

bijak btol faris nie

chah~ said...

ahahaha.. comel je faris ni.. haha

oranglidi said...

meh nak tolong cubit maksu plak

NOOR FATIN said...

hahaha..comel je faris tu..kekeke

{lumut} said...

hahaha..
anak buah aku pon same weh...
sakit otak aku..
abc...lepas tuh upin ipin..
haha

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

hahahaha
cubit jer

dia dah pandai mengadu
mati la ko
hahahahhaa

mamai said...

hahahahaha padan muka bawa la dia pie berjalan-jalan

.siv. said...

cubit cubit cubit!
ekekekeke

-aTie- said...

jadi maksu nie kene buli je kan...

www.khaizarien.com

su ha said...

cubit jangan tak cubit. bebudak sekarang niii....kena banyakkan cubit....ha,ha,haaaaaaaa....

abu muaz said...

sabarlah dengan ragam budak-budak

Framestone said...

he...23x....

bro nk tumpang cubit gak leh

BroFramestone Blog

ASaDa RyutaRo said...

hahaha..
jangan nak salahkan faris lak ea.. dh maksu nya kata cikgu tu dah penat, mesti la dia bgtau balik camtu..
hahaha

chaiyok faris!!

ASaDa RyutaRo said...

hahaha..
jangan nak salahkan faris lak ea.. dah maksunya gtau cikgu dah penat. mesti la faris gtau camtu gak..
hahaha..

chaiyok faris!!

Daffodil D said...

haha. bijak betul faris! :D

t0astedbread said...

awak kck2 dlu cmtuh gk kaksha oii..hehe

Paan said...

Maksu-nya pun 2x5.

kawie2020 said...

cikgu tu saper? vcd ker? hehehehehehe... comel je maksu dy...

saypOOL rafhtello said...

layankan je la.haha

Muhamad Arif Bin Zaripin said...

kene sabar sikit k..hehehehe..sabar separuh dari iman...

Mak Su said...

anak maksu si w tu macam tu lah sekarang, asik kacau oooorraaanggg jer kerjanya, bukak cd abc kang.

.ella ainnadjla. said...

apelah maksu nih..
td srh tutop..
pastu suroh buka pulak...=p

Cik Biol said...

cubit jelah ekeke

Solehah said...

haha..tu la maksu..kan dah kene blk..

sI tEDI said...

eeeeeeeee maksu ni.. org nyanyi dia soh buat benda lain.. org kacau tok wan.. dia soh nyanyi lak!

nak kena cubit???

faiq said...

xelok cubit..lempang lg ok

triple x malaya said...

tak boleh buat bini la ko ni...asyik nak cubit budak je..

otak ketat said...

kau pasang la cd lagu kompilasi tangkap leleh. baru dia tak bosan. dan yg ag pnting, kau pn tak bosan. wakakaka.

otak ketat said...

kau pasang la cd lagu kompilasi tangkap leleh. baru dia tak bosan. dan yg ag pnting, kau pn tak bosan. wakakaka.

Ries Lee said...

maksu faris malas nak ajak dia jalan2....

AZANI said...

salam sharamli
biarlah lagu ABC tu..
dari Trash............................

jo said...

oi..oi..
buli-buli..

adnesslisa said...

yeappa sonok!!bila sy nak dpt anak buah

k.e.r.i. said...

kau je la jadi cikgu.
senang citer.

bias® said...

budak-budak...biar lah...

AzuanBudakMemandai said...

hmm..asal yea bbdak suka tgk menda yg sama byk3 kali huhu

░♥si lampu neon♥░ said...

jom joget abc ;)

Dak Wan said...

Tak terjawab keletah bebudak nie kan? Sabo je ahhh.....

missdiya84 said...

kih..kih..takpe..faris tu budak pandai..tu yang die suke belaja..

Uruchimaru @ kf said...

x baek cubit budak taw..

*gua pun sllu suke cubit budak !

seKut taWar said...

adik kemba aku pun sama...
kalo pasang cd upin ipin tu...slagi boley je diorg nk ulang tayang...

seb bek ayah aku agak grang hehe
skali sound,trus senyap..haha

touyakaruma said...

Haha cubit jer dengan kejam .

Frodo Baggins said...

wa pown rasa nak cubit gak!!!
cubit laju2
dengan kuatnya

((tp aku bukan pembenci kanak2))


>>______<<

Abcdeftyyhahh. said...

comel gila!

Jard The Great said...

die sbnrnya jakun dgn pemain cd tu.. ahaha

HEMY said...

ko salah cara menyuruh berenti...makan diri..ahaha

maiyah said...

hehe.. maksu nak cubit ke

dude said...

nyanyi la sama diorang...

balqissy said...

kita tukar cikgu la plak... (beli cd baru)- cite korea. confirm mak su tak kesah,kan? kan? ;)

aleena said...

haha..tapi garang tol tokwan nye..

Kapten Luffy said...

comel ler maksu ni

cik EPAL said...

cubit je :D

lieya orange M.I. said...

...terbukti, kanak2 senang mendengar kata...=D

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

hahhaha...
cubit lite2....

kekkekke