9.2.10

hanya satu pintaku....baik-baik sayang

nak taip
tapi malas
nak taip ke tak ni
malas la pulak
tapi rasa nak menaip
taip je la malas-malas p0n
perlu taip ke tak ni
dah malas la pulak
nak taip macam mana ni
malas la

50 comments:

Uruchimaru @ kf said...

mcm2 lh ko ni sha!

otak ketat said...

sepak kang!

Cik Biol said...

sha ok la ni malas2 pun ko type gak la hahaha :P

laila said...

aku suka lagu ituuuuuuuuu

mamai said...

sha ikut pakcik tengok nautika jumaat nie yer

Shahrul Tanaka Safeai said...

macam setan!

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

malas pun dah taip ceh!!

al-lavendari said...

nak komen ke tak ni ?
ahh malaslah
tapi rasa nak komen pulak
tak payahlah
komenlah sikit !
ok lah
itu jer !

nuyuljana said...

nak komen
tapi malas
nak komen ke tak ni
malas la pulak
tapi rasa nak mengomen
komen je la malas-malas p0n
perlu komen ke tak ni
dah malas la pulak
nak komen macam mana ni
malas la

;p

miss lolly a.k.a luvfareda said...

banyak la pulak kau taip. HEHEHEHHEE

touyakaruma said...

ini kes orang takder idea laa nie

Framestone said...

nak komen
tapi malas
nak komen ke tak ni
malas la pulak
tapi rasa nak mengomen
taip je la malas-malas p0n
perlu komen ke tak ni
dah malas la pulak
nak komen macam mana ni
malas la

BroFramestone Blog

jo said...

dush-dush~




lutut saya ke perut kamu!

saypOOL rafhtello said...

aku pun malas la nak komen..

oranglidi said...

BIASE LAH TU..

NI WA KOMEN PUN SAMA..

RASA NAK KOMEN..
TAPI MALAS PLAK NAK KOMEN..


RASA NAK KOMEN..
TAPI MALAS PLAK NAK KOMEN..


RASA NAK KOMEN..
TAPI MALAS PLAK NAK KOMEN..


RASA NAK KOMEN..
TAPI MALAS PLAK NAK KOMEN..

RASA NAK KOMEN..
TAPI MALAS PLAK NAK KOMEN..


RASA NAK KOMEN..
TAPI MALAS PLAK NAK KOMEN..


RASA NAK KOMEN..
TAPI MALAS PLAK NAK KOMEN..

SMPAI TUA.

bokbon said...

ye..jangan risau. keh keh keh..

-aTie- said...

malas2 taip jugak ;)

-->>memang sangat2 best ;)

Khaizarien @ atie Blog

sI tEDI said...

ha ha ha ha

faqhrule said...

rasa nak lempang je lelaju maksu ni

PenuliS said...

dh taip pun!

ber_uwang said...

esok orang nak meminang pon malas

cik lizi said...

malas betul bdk neh
haish

Solehah said...

huhu..dah taip pun..ok la tu..

triple x malaya said...

pemalas..

aloy_paradoks said...

agak agak sepupuh enry lagi macam ni ke?

pisey said...

hoi pemalas!
(jeritan bergema2)

nods said...

mcpa gilak!

maiyah said...

hehe.. x taip2 lagik ke

HEMY said...

taippppppppppp

Jard The Great said...

+___+

haha.. sengal!

Uruchimaru @ kf said...

sayang baik-baik hari ni!

wakakaka..

lea said...

xyah la taip;p

Liliyuli said...

baik-baik sayang?

buh tajuk sayang tu tak malas pulak??

AzuanBudakMemandai said...

ko memang pemalas wakaka

Ah Fatt said...

sayang = aku?

'AQILAH said...

hahahaha...macam lagu wali band..baik-baik sayang

Lifesaver said...

kan best kalo tak yah taip..terlintas je kat hati..terus update kat entry..ada ke teknologi doraemon macam tu?

AiE bAhRi said...

baik2 sha..nanti org "taip" kuat2 kat sha plak..baru padan muka.hehehe

Mak Su said...

malas? meh makan roti canai terbang :)

faiq said...

ko taip mls..tp jln2 kt blog rjin

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

saya baik baik saja

Jard The Great said...

sharamliiiiiii... aku nk tag kamu sbb kamu jarang hapdet!

WAJIB!

Kamu terpilih antara 5 blogger untuk menjawab tag neh..

****************************************

Rules:
Once you've been tagged, you are supposed to write a note with 23 random
things,
facts,
habits,
or goals
about you.
At the end, choose 5 people to be tag

*****************************************

ehehehe....... sila tinggalkan link kat entri neh spy ku mudah terjah nnt.. eheheheh.

WAJIB.. =p

imHepPie said...

dah tertaip plak..ketuk pala kang..makcik i x pi reunion kot uhuks

lieya orange M.I. said...

...kamu ada pilihan utk taip, tp saya takde pilihan...=(

hans said...

memang tahap malas tul
hahahaha

Uruchimaru @ kf said...

gong xi fa cai.........

Moon Death Spell said...

tapi kamu dah taip.. hehehehhe..
salam perkenalan

triple x malaya said...

ramli.....

. ieqa . said...

LOL.

sekeh kepale die laju².

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

maksu nak tambah berat berapa kilo