24.10.14

Dah kenapa

Tiap-tiap kali aku dapat tahu sikit sebanyak pasal kenangan lama orang yang aku suka otometik jadik sedih.
Tak kisah sama ada kenangan tu pahit atau manis bagi orang tu.
Entah sebab apa, jangan tanya.

Jadik aku ambik keputusan, untuk taknak ambik tahu apa-apa langsung pun.

Tapi dah kenapa engko heret jugak aku masuk dalam kenangan lama engko.
Bernanah je hati ni ha!

Jangan sampai aku bertukar jadik Raksasa.

Hmmmmmm

1 comment:

Saya said...

kenapa ek? sabar ya sharamli...

(mak su)