21.11.14

Sayang

Bila orang yang kita sayang selalu menipu di belakang kita tapi kantoi tapi kita buat-buat macam tak tahu dan dia terus menipu kita.

Apa kita rasa?

Mestilah meroyan. Kan?
Kalau aku la..orang lain aku tak tahu la.

Abeh tu.
Kita mengaku kita cintakan Pencipta kita.
Tapi tetap jugak buat apa yang Allah cakap jangan buat.
Solat pun lambat-lambat lagik.

Tapi ada hati nak mengamuk kalau orang yang kita sayang menipu belakang kita?

Nak kena tumbok rahang?

Hmmmm 


No comments: