15.11.14

Tak payah buat apa-apa

Tiap-tiap kali kalau aku buat apa-apa untuk orang yang aku suka dan orang tu tak reti nak hargai otometik aku rasa...eh kali ni tak rasa sedih. Tapi tak rasa apa-apa pun.

Entah sebab apa, jangan tanya.

Dia lebih kepada rasa.. "Eh lantak engko la nak suka ke tak ke. Kesssah pulak aku."
Ha!! Lebih kurang macam tu la.

Jadik aku ambik keputusan, untuk tak buat apa-apa langsung lagik dah lepas ni.

Hmmmm.