11.12.14

Penyakit

Ini bukan OCD.
Tapi aku rasa lebih teruk dari orang yang ada OCD.
Nama penyakit ni, risau tak bertempat.
Aku punya risau, sampai jauh entah mana hala aku pikir benda apa akan jadik pada masa akan datang.
Sampai kadang-kadang langsung tak logik.
Benda simple sekalipun, kalau aku dah risau, terus jadik masalah besarrrrr bagi aku.
Gila!

Dari kecik sampai besar kot.
Risau sampai tak boleh tido.
Risau sampai jadik murung.
Risau sampai menangis tiba-tiba.
Risau sampai tak boleh buat kerja lain.

Masalahnya risau hal remeh je.

Basuh baju lepas tu lupa sidai kat ampaian pun risau dari 830 pagi sampai 530 petang. Risau baju tu mereput. Agaknya.

Nak jadik apa hah!!!

Itu belom hal penting-penting.

Hmmm.

No comments: