23.1.15

Menginjak 30 tahun

30 tahun? Argghh takutnya dah nak masuk angka 30.
Nak mati tak takut pulak. Kan.

Pada aku, umur tu setakat umur je la.
Ada orang cakap, umur tu sekadar angka je.
Kalau sekadar angka, yang engko kisah sangat pasal berat buat apa.
Ok, gurau je.

Orang pun selalu cakap, pengalaman dan kematangan kita bukan bergantung pada umur pun.
Umur dah tua tapi perangai macam budak, ada je.
Umur muda lagik, tapi dari segi kematangan tu boleh kira tahap positif sangat-sangat, pun ada.

Bergantung la.

Tak masalahnya sekarang aku dah nak masuk 30 tahun dah ni.
Itupun kalau diizinkanNya.

Perasaan?
Hmmm.

Kejap, nak kesat mata.

Hmm, entah la nak cakap macam mana.
Muahaha. Angka je kannnnnn.
*sedapkan hati sendirik*