8.12.15

Boboi Dalam Kenangan


28 November 2015, Boboi dah keras kejung jadik mayat.

Aku : Takpela..nak buat macam mana. Tapi kan ada banyak kucing datang rumah ni jugak.

Laki aku : Mana sama. Boboi tu kan bela dari kecik. Hari-hari kat dalam rumah. Ni tiba-tiba dah tak ada. Hmm.

Aku : Tapi mana boleh hidup balik.

Laki aku : Abis nak buat macam mana!

Aku : Dia kena redha je la. Macam  mana lagik.

Laki aku : Takkan nak redha macam tu je!

Aku : Ha la. Kawan dia tu lagik la. Bini mati. Haa.

Laki aku : Bini lain! Bini senang. Ni kucing kan hari-hari dukung. Hari-hari peluk.


Sekarang aku tak tahu nak sedih sebab Boboi dah mati ke sebab laki aku cakap macam ni.
Aku gerammmm je ni.

No comments: