26.7.16

Kalau lah..

"Nasib baik due tahun ni jugak. Takde la rasa tua sangat. Kalau tahun depan dapat baby rasa macam tua je."

"Nanti hantaq anak p sekolah orang kata hantaq cucu."

"Baik cepat-cepat beranak. Yang pregnant muda pun dah tak larat. Dah berumur lagik la."

"Sha macam susah je. Dah la laki jauh. Pastu jarang jumpa."

Dan Shafarina be like


Kalau lah diorang-diorang tau apa yang kita angankan. Kan.
Ikut angan-angan, umur duapuluh dah nak beranak. Nanti nampak ah macam jalan dengan kawan kan. Takpun hang p hantaq anak p sekolah, orang kata hang hantaq adek. Lol.
Kalau lah kan.

Semuanya Allah yang rancang dan tentukan. Itu diorang cakap kat aku yang dah kawen. Kalau cakap kat bujang yang umur 40. Hang rasa?

No comments: